مساجد بهترین مکان برای برگزاری مناسبات ملی است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت : مساجد بهترین مکان برای برگزاری مناسبات ملی است.
سه‌شنبه، 4 آذر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مساجد بهترین مکان برای برگزاری مناسبات ملی است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت : مساجد بهترین مکان برای برگزاری مناسبات ملی است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی‌پور در همایش هم‌اندیشی فرماندهان پایگاه‌های بسیج، ائمه جماعات و هیئت‌امنای مساجد که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود، اظهار کرد: چنین جلساتی در تعریف وظایف هر گروه و ارائه راهکارهای لازم و مناسب در عملکرد بهتر و موثرتر مساجد بسیار مؤثر است.
 
وی با اشاره به تعبیری از رهبر معظم انقلاب مبنی بر شاخصه‌های اصلی یک مسجد در تراز انقلاب اسلامی و اصول اسلامی، افزود: انتظارات رهبر معظم انقلاب از ما در بحث مساجد حداقل هفت مورد است که کوتاهی در هیچ یک از آنها جایز نیست.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان تصریح کرد: آن چیزی که واضح و مبرهن است رهبری مساجد با ائمه جماعات و روحانیون معزز است و به تعبیری فرماندهی فعالیت‌های مساجد با روحانیون مساجد است.
 
وی ادامه داد: انجام امور مربوط به خودسازی جوانان، تمرکز بر تعلیم تربیت دینی، عدم رها کردن مساجد، حضور پررنگ بسیجیان در مساجد و پررنگ بودن نقش مساجد در محلات از جمله انتظارات رهبر معظم انقلاب در بعد مساجد و بسیجیان است.
 
اسماعیلی‌پور بیان کرد: مسجد بهترین مکان برای اجرای برنامه‌های انقلابی و برگزاری مناسبات ملی است.
 
وی یادآور شد: به نظر می‌رسد روحیه وحدت در مساجد ما باید بیش از پیش توسعه یابد و همه‌گیر شود چرا که در ارتقای سطح کیفی و کارکردی مساجد در محلات، پرورش و تربیت نیروهای هم‌تراز انقلاب اسلامی این امر موثر است.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان تأکید کرد: ایجاد جاذبه در مساجد برای جذب بیشتر جوانان به مساجد امروز یک رسالت خطیر بر عهده ائمه جماعات، فرماندهان بسیج و هیئت‌امنا است.
 
وی در پایان اضافه کرد: امروز بسیج در تمام دنیا فراگیر شده و تفکر بسیجی دیگر منحصر به ایران نیست و بسیجیان بزرگ‌ترین حامیان ولایت‌فقیه محسوب می‌شوند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.