دانشکده عالی علوم قرآنی در تبریز افتتاح می‌شود

باحضور رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآنی کشور؛ دانشکده عالی علوم قرآنی در تبریز افتتاح می‌شود
شنبه، 15 آذر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دانشکده عالی علوم قرآنی در تبریز افتتاح می‌شود

باحضور رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآنی کشور؛ دانشکده عالی علوم قرآنی در تبریز افتتاح می‌شود
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت : دانشکده عالی علوم قرآنی تبریز  با حضور حجت‌الاسلام احمد عابدی، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآنی کشور در تبریز افتتاح می‌شود.
 
مؤسس دانشکده عالی علوم قرآنی تبریز گفت : پذیرش دانشجو از مهرماه سال 94 و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری انجام خواهد گرفت که اغلب رشته‌های تحصیلی ارائه شده در حوزه تفسیر قرآن خواهد بود.
 
وی از فراهم کردن تمهیدات و زیرساخت‌های لازم جهت ارتقای این دانشکده به دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود : در حال حاضر دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم فقط در شهر قم وجود دارد که پشتیبانی آن برعهده سازمان اوقاف و امورخیریه بوده و وزارت علوم نیز مجوز و مدرک فارغ‌التحصیلی فراگیران را صادر می‌کند.
 
حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد : با توجه به اینکه تعدادی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم قرآنی شهرستان مراغه مشغول به تحصیل هستند، به احتمال زیاد زمینه انتقال آنان نیز به این دانشکده فراهم می‌شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.