ثبت نام بیش از 7 هزار زائر پیاده حرم رضوی در خراسان شمالی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی از نام نویسی 7 هزار 459 زائر پیاده از این استان برای اعزام به حرم رضوی در قالب طرح قدم های آسمانی تا امام مهربانی خبر داد.
سه‌شنبه، 18 آذر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ثبت نام بیش از 7 هزار زائر پیاده حرم رضوی در خراسان شمالی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی از نام نویسی 7 هزار 459 زائر پیاده از این استان برای اعزام به حرم رضوی در قالب طرح قدم های آسمانی تا امام مهربانی خبر داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، حجت الاسلام سیف الله سهرابی با اشاره به این که همزمان با ایام شهادت امام رضا(ع) و دهه پایانی ماه صفر، زائران پیاده از خراسان شمالی و دیگر استان های همجوار حرم رضوی برای شرکت در آیین 28 صفر به سوی مشهد مقدس رهسپار می شوند، اظهار داشت: امسال نیز همانند سال گذشته اعزام کاروان های پیاده حرم رضوی در این ایام در قالب طرح «قدم های آسمانی تا امام مهربانی» انجام می شود.
 
حجت الاسلام سهرابی گفت : یکی از مهم ترین اهداف برگزاری طرح قدم های آسمانی تا امام مهربانی ساماندهی کاروان‌های پیاده و اجرای برنامه‌های فرهنگی بوده و در این راستا باید تلاش کنیم برنامه های مورد نظر با کمترین نقص و کاستی برگزار شود.
 
وی در ادامه با بیان این که ستادهای اصلی و فرعی استقبال از زائران پیاده حرم مطهر رضوی در استان خراسان شمالی راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد : ستاد اصلی استقبال از زائران پیاده حرم رضوی این استان در محل حرم مطهر حضرت سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع)، برادر گرامی امام رضا(ع) و ستادهای فرعی آن هم در محل امامزاده سیداسماعیل(ع) باباامان بجنورد و شهر فاروج دایر شده است.
 
حجت الاسلام سهرابی با اشاره به این که فعالیت ستاد اصلی و ستادهای فرعی استقبال از زائران پیاده حرم رضوی در استان خراسان شمالی هم اکنون به صورت رسمی آغاز شده است، اظهار داشت: افزون بر این به منظور اسکان و پذیرایی زائران پیاده حرم رضوی، مساجد، حسینیه ها و امامزادگان واقع در مسیر حرکت کاروان ها مهیا شده اند.
 
وی با اشاره به نام نویسی از زائران برای اعزام به حرم مطهر رضوی در قالب طرح قدم های آسمانی تا امام مهربانی در استان خراسان شمالی، افزود: تاکنون بیش از 7 هزار و 459 نفر از شهرستان های استان خراسان شمالی برای اعزام پیاده به حرم رضوی ثبت نام کرده اند و این آمار دائما در حال افزایش است.
 
حجت الاسلام سهرابی  بیان کرد: تاکنون شمار کاروان های زائران پیاده حرم رضوی در استان خراسان شمالی به 69 کاروان رسیده است.
 
گفتنی است، پارسال در ایام شهادت امام رضا(ع) بیش از 8 هزار زائر پیاده از استان خراسان شمالی در قالب طرح قدم های آسمانی تا امام مهربانی عازم حرم رضوی شده بودند.
 
استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در مسیر اصلی گذر زائران امام هشتم(ع) واقع شده است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.