همایش یاوران وقف در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت : همایش یاوران وقف در روز چهارم دی ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.
چهارشنبه، 19 آذر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
همایش یاوران وقف در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت : همایش یاوران وقف در روز چهارم دی ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از رولبط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی با اشاره به هفته وقف اظهار کرد: هفته وقف از 29 آذرماه امسال همزمان با روز 27 ماه صفر آغاز می‌شود و تا پنجم دی‌ماه سال جاری نیز ادامه دارد.
 
وی با بیان اینکه روز 27 ماه صفر در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز وقف نام گرفته است، اضافه کرد: این اداره هر ساله به مناسبت گرامی‌داشت هفته وقف برنامه‌های بسیاری را برگزار می‌کند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به یکی از برنامه‌های مهم این اداره به مناسبت گرامی‌داشت هفته وقف تصریح کرد: برگزاری همایش یاوران وقف در روز چهارم دی‌ماه سال جاری در اصفهان صورت می‌گیرد.
 
وی با تاکید بر اینکه این همایش در روز‌های پایانی هفته وقف برگزار می‌شود، ادامه داد: همچنین برگزاری همایش یاوران وقف هم‌زمان با برگزاری همایش وقف و رسانه است.
 
صادقی با اشاره به هدف از برگزاری این همایش‌ها تاکید کرد: تشویق و ترغیب مردم و رسانه به سوی وقف برای رفع نیاز‌های جامعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش‌های یاوران وقف و وقف و رسانه به شمار می‌رود.
 
وی افزود: تجلیل از هیئت امناء، خدام، مراکز فرهنگی قرآنی، مستأجران خوش حساب و متولیان و واقفان و تجلیل از رسانه‌هایی که بیشترین همکاری را با این اداره دارند، از برنامه‌های اجرایی در این همایش‌ها است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.