ربیعی : دهها برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع هفته وقف پخش می شود

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ویژه برنامه های رادیو و تلویزیونی این سازمان در هفته وقف را تشریح کرد.
چهارشنبه، 19 آذر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ربیعی : دهها برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع هفته وقف پخش می شود

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ویژه برنامه های رادیو و تلویزیونی این سازمان در هفته وقف را تشریح کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری هفته وقف، «حسن ربیعی» با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه با مشارکت در برنامه های تولیدی شبکه های مختلف صداوسیما ویژه برنامه های گوناگونی را برای ایام هفته وقف آماده کرده است گفت: از جمله این برنامه ها،مجموعه «مستند بی نهایت» است که با موضوع معرفی موقوفات و امامزادگان و بقاع متبرکه کشور و با حضور هنرمندان، ورزشکاران و چهره های شاخص در رشته های مختلف، تهیه شده است.
 
وی افزود: این مجموعه در 13 قسمت 20 دقیقه ای از ابتدای هفته وقف بعد از اذان مغرب و عشاء از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
 
وی ویژه برنامه «احسان ماندگار» را از دیگر برنامه های تلویزیونی سازمان اوقاف و امور خیریه در ایام هفته وقف برشمرد و گفت: این برنامه با موضوع گزارش عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه و ادارات کل استان ها در طول هفته وقف و پس از آن به صورت هفتگی، ساعت 19 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
 
ربیعی افزود: همچنین در ایام هفته وقف، مسئولان و کارشناسان سازمان اوقاف و امور خیریه در برنامه های زنده و جاری شبکه های مختلف داخلی و برون مرزی سیمای جمهوری اسلامی مانند گفت و گوی ویژه خبری، آفتاب شرقی، صبح بخیر ایران، به خانه برمی گردیم و... حضور یافته و به تناسب آن برنامه به مباحث وقف، امامزادگان و بقاع متبرکه خواهند پرداخت.
 
وی همچنین ساخت و پخش تیزرهای همایش وقف و رسانه و روزشمار هفته وقف از شبکه های صدا و سیما ، ساخت 5 نماهنگ با موضوعات وقف و رسانه، وقف و بانوان، وقف و اقتصاد و... و تولید و پخش ویژه برنامه های مختلف درخصوص همایش ها و نشست های تخصصی هفته وقف شامل ششمین همایش وقف و رسانه، همایش وقف و بانوان و... را از دیگر اقدامات روابط عمومی سازمان اوقاف در زمینه تولید برنامه های تصویری و تلویزیونی هفته وقف برشمرد.
 
سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه درخصوص تولید برنامه های رادیویی ویژه هفته وقف نیز گفت: با هماهنگی های به عمل آمده، از روزهای 23 تا 27 آذرماه 93 و همزمان با ایام هفته وقف به مدت 5 روز «برنامه سلام ایران» که هر روز صبح از ساعت 6:30 تا 8 از رادیو ایران پخش می شود به موضوع وقف و امامزادگان اختصاص می یابد.
 
وی افزود: همچنین پخش ویژه برنامه 10 دقیقه ای «وقف و احسان ماندگار» همزمان با آغاز هفته وقف در روزهای زوج از ساعت 8:30 تا 8:40 از رادیو ایران آغاز می شود و به مدت یک سال ادامه خواهد داشت.
 
ربیعی گفت: طبق هماهنگی های به عمل آمده، برنامه «لحظه های آسمانی» که همه روزه 10 دقیقه قبل از اذان ظهر از رادیو ایران پخش می شود، در طول هفته وقف و پس از آن نیز به مدت یک سال در روزهای یکشنبه به موضوع معرفی امامزادگان و بقاع متبرکه اختصاص خواهد یافت.
 
وی افزود: از دیگر اقدامات در این زمینه پخش برنامه 5 دقیقه ای «قصه های وقف» با موضوع معرفی موقوفات و واقفان در قالب داستان است که در طول ایام هفته وقف و پس از آن به به مدت یکسال صورت هفتگی از رادیو ایران پخش خواهد شد.
 
مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان، حضور مسئولان و کارشناسان سازمان اوقاف و امور خیریه در برنامه های زنده و جاری شبکه های مختلف رادیویی همچون رادیوایران، رادیو فرهنگ، رادیو قرآن، رادیو معارف، رادیو گفت و گو، رادیو دانش و... را از دیگر اقدامات روابط عمومی سازمان اوقاف در زمینه تولید برنامه های رادیویی در هفته وقف دانست.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.