ارتباط راه رفتن با شخصيت

لباس هايي که مي پوشيد،شيوه راه رفتن،حرکات صورت،زبان اشاره بدن،تُن صدا،اداها،سرگرمي هاي مورد علاقه شما و نوع موسيقي اي که به آن گوش مي دهيد بيانگرنکات فراواني درباره ي شخصيت شما هستند.پس از سال ها مطالعه،دريافتم که درنظر افراد تحصيل کرده دراين زمينه،شخصيت افراد تا چه اندازه آشکار است. هرچيزي که به شخص مربوط مي شود،بيانگر بخشي از شخصيت اوست و با کسب اطلاعات اندکي درباره موضوعات مرتبط با روان شناسي،مي توانيد با همان چشم ها
چهارشنبه، 10 تير 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ارتباط راه رفتن با شخصيت
ارتباط راه رفتن با شخصيت
ارتباط راه رفتن با شخصيت

نويسنده:سولماز فروتن



نيروي روان شناسي

لباس هايي که مي پوشيد،شيوه راه رفتن،حرکات صورت،زبان اشاره بدن،تُن صدا،اداها،سرگرمي هاي مورد علاقه شما و نوع موسيقي اي که به آن گوش مي دهيد بيانگرنکات فراواني درباره ي شخصيت شما هستند.پس از سال ها مطالعه،دريافتم که درنظر افراد تحصيل کرده دراين زمينه،شخصيت افراد تا چه اندازه آشکار است.
هرچيزي که به شخص مربوط مي شود،بيانگر بخشي از شخصيت اوست و با کسب اطلاعات اندکي درباره موضوعات مرتبط با روان شناسي،مي توانيد با همان چشم ها چيزهايي را ببينيد که هرگز نديده ايد.البته هميشه اين قضاوت ها صحيح از آب درنمي آيند.

شيوه راه رفتن و شخصيت

شيوه راه رفتن شما نه تنها بازتاب بخشي از شخصيت شما بوده بلکه نمايانگر وضعيت روحي فعلي تان است. اگر خوشحال باشيد،با انرژي بيشتر و درنتيجه تندتر راه مي رويد.افراد وقتي اعتماد به نفس و شهامت زيادي دارند،با قدم هاي کشيده راه مي روند و به دليل سرعت بيشتر،تمايل دارند به سرعت از دوستاني که همراه شان هستند جلو بزنند.
عده اي از افراد هنگام قدم گذاشتن بر روي زمين فشار زيادي به خود وارد مي کنند،نه به خاطر اينکه وزن آنها زياد است بلکه به اين دليل که استقامت زيادي دارند!!افرادي که پشتکار زيادي دارند،با قدم هاي سنگين راه مي روند که اين کار بر هرآنچه که آنها بر روي آن پا مي گذارند فشار زيادي وارد مي کند.با وجود اينکه پشتکارخوب است اما اين شيوه راه رفتن مي تواند نشانه عدم انعطاف پذيري فرد نيز باشد.
عده اي از افراد به آهستگي راه مي روند و پاهاي خود را روي زمين مي کشند،انگار که هيچ انرژي اي براي راه رفتن ندارند.اين کمبود انرژي معمولاً با احساس ناراحتي يا افسردگي فرد نيز همراه است اما مي تواند نمايانگر ترس يا ترديد فرد نسبت به آن چه پيش روي اوست نيز باشد.
راه رفتن مانند گربه،معمولاً نشانه اين است که فرد با اين طرز راه رفتن مي خواهد پيامي را به ديگران برساند و آن اين است:به من نگاه کنيد!!اين همان شيوه راه رفتني است که در سالن هاي مد از آن استفاده مي شود.
گذاشتن دست ها در جيب به هنگام راه رفتن،ممکن است نشانه اين باشد که از تصوير ذهني خودتان و يا لباس هايي که پوشيده ايد،راضي نيستيد.
اگر هنگام راه رفتن سرتان را بالا بگيريد،بدين معناست که احساس خوبي را تجربه مي کنيد و پايين انداختن سر مي تواند به اين معنا باشد که احساس بدي داريد.
منبع:www.selfgrowth.com
منبع:مجله موفقيت (ش166).





نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.