موفقيت online

زندگي سفري است از اينجا به اينجا و هر لحظه آن مسيري است که در آن رهسپاريم به سوي ابديت و چه زيباست اين سفر ، پس هر صبحدم با تمامي وجود سپاسگزار هستي باش که فرصتي دوباره به تو داده و بار ديگر به تو اعتماد کرده . دوست من ، به خاطر آنچه که در طول روز برايت اتفاق افتاده ، چه خوب و چه بد ، بدان که همه آنها آموزگاران من و تو هستند و بس . لحظه ها را با تماميت زندگي کن
چهارشنبه، 10 تير 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
موفقيت online
موفقيت online
موفقيت online





همواره روان و در حرکت باش

زندگي سفري است از اينجا به اينجا و هر لحظه آن مسيري است که در آن رهسپاريم به سوي ابديت و چه زيباست اين سفر ، پس هر صبحدم با تمامي وجود سپاسگزار هستي باش که فرصتي دوباره به تو داده و بار ديگر به تو اعتماد کرده .
دوست من ، به خاطر آنچه که در طول روز برايت اتفاق افتاده ، چه خوب و چه بد ، بدان که همه آنها آموزگاران من و تو هستند و بس . لحظه ها را با تماميت زندگي کن و بدان که اگر آگاهانه و هوشيار قصد کني و مسئوليت خويش را تمام و کمال برعهده بگيري ، مي تواني تا اوج آسمان ها پربگيري و اين تصميم ، تصميم توست .
تصميم ، نردبان است . نردباني که تو را به قله هاي ابديت مي رساند و انسان !موجودي که توانايي فراواني در وجودش نهفته است ، با قبول مسئوليت هاي خويش مي تواند آنها را شکوفا کند .
همه چيز امکان پذير است ! اما تو بايستي آنها را ممکن سازي .دست يافتن به چيزهاي ارزشمند در زندگي دشوار است . پس همواره روان و در حرکت باش ، برو تا به دور دست ترين ستاره برسي! ازلحظه لحظه سفر لذت ببر هر دم با سراپاي وجود زندگي را زندگي کن و در تماميت و يکپارچگي برخيز ! با خود انگيختگي و خودجوشي مسير را طي کن و مطمئن باش ، تمامي عشقي که در دنياست مي تواند از آن تو باشد .
زندگي هميشه تازه ، با طراوت ، شاداب و جوان است . به تازگي شبنم صبحگاهي روي برگي کوچک و گل نيلوفري که تازه برگ هاي خود را گشوده است .
پس ! سفر را از اين جا به اين جا آغاز کن و بدان که زندگي نو و جاري است و جريان زندگي در تماميت آن است و شناخت زندگي در طراوت آن به شادماني و آرامش رسيدن .
در پايان دوست دارم که به تو بگويم ، يکپارچه عاشق باش و به همه هستي عشق بورز .
WWW.afshinkhalaj.blogfa.com
منبع:مجله موفقيت(ش 145)





نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.