کتاب: فروغ ابدیت( تجزیه و تحلیل کاملی از زندگی پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم)

سیره پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله سر مشق زندگی پارسایان ،الهام بخش عالمان ،نمونه ای نیکو برای حاکمان وآینه ای برای تصویر ارزش های والای انسانی برای سالکان است . فروغ ابدیت که نوشتاری از استاد جعفر سبحانی است ،کتابی مناسب برای آشنایی جوانان و پیروان مکتب اهل بیت با تاریخ زندگی و سیره ی آن پیامبر اعظم است . این کتاب با بیانی روشن ومنابعی معتبر ،به توضیح و شرح وقایع و حوادث مهمی از تاریخ زندگانی پیامبر که امور زندگی بیش تری دارد ،پرداخته است
سه‌شنبه، 3 ارديبهشت 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کتاب: فروغ ابدیت( تجزیه و تحلیل کاملی از زندگی پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم)
کتاب:  فروغ  ابدیت( تجزیه و تحلیل کاملی از زندگی پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم)
کتاب: فروغ ابدیت( تجزیه و تحلیل کاملی از زندگی پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم)

نويسنده:مرتضي اهوز
منبع:ماهنامه ي ديدار آشنا
مؤلف : آیت الله جعفر سبحانی
سیره پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله سر مشق زندگی پارسایان ،الهام بخش عالمان ،نمونه ای نیکو برای حاکمان وآینه ای برای تصویر ارزش های والای انسانی برای سالکان است . فروغ ابدیت که نوشتاری از استاد جعفر سبحانی است ،کتابی مناسب برای آشنایی جوانان و پیروان مکتب اهل بیت با تاریخ زندگی و سیره ی آن پیامبر اعظم است .
این کتاب با بیانی روشن ومنابعی معتبر ،به توضیح و شرح وقایع و حوادث مهمی از تاریخ زندگانی پیامبر که امور زندگی بیش تری دارد ،پرداخته است
از ویژگی های برجسته این نوشتار ارزشمند ، انطباق کامل آن با مدارک واسناد شیعه است . در این کتاب ،اوضاع و احوال عرب های پیش از اسلام و شبه جزیزه عربستان ،نیاکان پیامبر ،میلاد ،جوانی ، بعثت و حوادث سال اول تا یازدهم هجرت پیامبر ،همراه با تحلیل و توضیح آمده است .
این کتاب را انتشارات بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی در 23 نوبت تجدید چاپ کرده است .
عنوان کتاب : الحدیث راهنمای انسانیت سیری دیگر در نهج الفصاحه
این نوشتار از کتاب شریف نهج الفصاحه سرچشمه گرفته و برای سهولت و دسترسی آسان مخاطبان و علاقمندان ،بیش از 3220 حدیث نبوی و کلمات قصار آن بزرگوار به صورت موضوعی گرد آوری شده است . در این کتاب ، احادیث نبوی به ترتیب حروف الفبا فراهم آمده و در 616 موضوع ، تقسیم بندی شده است که خوانندگان گرامی می توانند با مراجعه به هر موضوع از یک یا چند حدیث مربوط به آن موضوع بهره مند گردند.
این کتاب را دفتر نشر فرهنگ اسلامی برای نوبت شانزدهم چاپ و منتشر کرده است .
عنوان کتاب :پیامبر من (چهل قدم با پیامبر )
مؤلف :عادل قطبی
پیام بر من ،روایتی است از سیره ی با شکوه پیامبر ما حضرت محمد مصطفی .
مؤلف در این نوشتار عاشقانه، با الهام از چهل حدیث پیامبر ، سیره عملی آن بزرگوار را با بیانی روان و جذاب به تصویر می کشد ومخاطب را سرمست از شوق وشور می کند .این کتاب برای محمد صلی الله علیه و آله است وسعی کرده خوبی هایش را نقش زند و عاشقانه شرح دهد .گفتنی است از این نویسنده ، کتابی دیگر نیز با نام ( در محضر پیامبر ) منتشر شده است که تا کنون بارها تجدید چاپ شده است .




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.