خانمها وچهار نکته همسردارى

همسردارى و گرم نگه داشتن كانون زندگى خانوادگى اگرچه كارى سهل و آسان به نظر مي رسد اما كمتر كسى موفق مى شود به آساني و بدون تلاش به زندگى اش گرمي ببخشد. رعايت نكات و فرمول هايى در چگونگى برخورد با همسرانتان مى تواند شما را در داشتن كانونى گرم و دلپذير كمك كند.نكاتى كه مى خوانيد حاصل كار و تلاش متخصصان و برگرفته از زندگى هاى موفق است: بيرون از خانه براى اين كه به آرامش برسيد و بتوانيد به طرف مقابل تان نيز آرامش بدهيد بهتر است كلبه يا جايى را بيرون از شهر و دور از هياهو مثل جنگل در نظر بگيريد. سعى كنيد در اين محل به هيچ
شنبه، 14 ارديبهشت 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
خانمها وچهار نکته همسردارى
خانمها وچهار نکته همسردارى
خانمها وچهار نکته همسردارى

همسردارى و گرم نگه داشتن كانون زندگى خانوادگى اگرچه كارى سهل و آسان به نظر مي رسد اما كمتر كسى موفق مى شود به آساني و بدون تلاش به زندگى اش گرمي ببخشد. رعايت نكات و فرمول هايى در چگونگى برخورد با همسرانتان مى تواند شما را در داشتن كانونى گرم و دلپذير كمك كند.نكاتى كه مى خوانيد حاصل كار و تلاش متخصصان و برگرفته از زندگى هاى موفق است:

بيرون از خانه

براى اين كه به آرامش برسيد و بتوانيد به طرف مقابل تان نيز آرامش بدهيد بهتر است كلبه يا جايى را بيرون از شهر و دور از هياهو مثل جنگل در نظر بگيريد. سعى كنيد در اين محل به هيچ وجه به تلويزيون، راديو و تلفن دسترسى نداشته باشيد. اگر تلفن همراه داريد آن را خاموش كنيد. در اين زمان شما و همسرتان فرصتى داريد براى اين كه بتوانيد با هم حرف بزنيد و تنها باشيد.
خانم ها بايد بدانند كه تنها راه به دست آوردن هر چيز اين است كه شخصى آن را درخواست كند. شوهران شما نيز مثل همه انسان هاى ديگر نمى توانند فكرها را بخوانند و درك فراحسى ندارند. بنابراين بى جهت زندگى تان را تلخ نكنيد و جار و جنجال راه نيندازيد. خيلى ساده به آنها بگوييد چه چيزى باعث شادى تان خواهد شد.

بيان نيازها به زبان ساده

بيشتر خانم ها اعتقاد دارند كه شوهرشان بايد خودش نيازهاى آنان را بشناسد و در رفع آن بكوشد. اين دسته از زنان - كه البته كم هم نيستند - معتقدند اگر براى شوهرشان توضيح بدهند كه چه چيزى باعث شادى و خرسندى شان مى شود، باعث شكسته شدن غرور و شخصيت آنان خواهد شد. خانم ها بايد بدانند كه تنها راه به دست آوردن هر چيز اين است كه شخصى آن را درخواست كند. شوهران شما نيز مثل همه انسان هاى ديگر نمى توانند فكرها را بخوانند و درك فراحسى ندارند. بنابراين بى جهت زندگى تان را تلخ نكنيد و جار و جنجال راه نيندازيد. خيلى ساده به آنها بگوييد چه چيزى باعث شادى تان خواهد شد. براى مثال اگر شوهرتان از شما سؤال كرد كه شام را دو نفرى بيرون برويم يا با دوستان و اقوام غذا بخوريم، آنچه را كه واقعاً دلتان مى خواهد به او بگوييد و رودربايستى را كنار بگذاريد. زيرا اگر از روى خجالت يا ملاحظه يا هر چيز ديگرى حقيقت را از او پنهان كنيد او تصور خواهد کرد كه به خواسته شما عمل كرده است. بنابراين سعى كنيد صداقت را اصلى ترين محور زندگى تان قرار دهيد.

براي هم لقمه بگيريد!

وقتى غذايى مى پزيد از شوهرتان در مورد آن غذا نظر بخواهيد و سعى كنيد در طول هفته چند بار غذاهاى مورد علاقه او را درست كنيد. سعى كنيد روش هاى بهتر و دقيق تر پخت غذاهاى مورد علاقه او را ياد بگيريد. در طول ماه براى يك بار هم كه شده با پختن غذاى مورد علاقه او و چيدن سفره يا ميز به طرزى متفاوت با گذشته، بدون اين كه قاشق و چنگال سر سفره يا ميز ببريد با استفاده از دست غذا بخوريد و براى او لقمه بگيريد و از او هم بخواهيد اين كار را انجام بدهد. اين كار باعث مى شود مثل روزهاى اول زندگى يا سر سفره عقد كه كيك و عسل در دهان يكديگر مى گذاشتيد، احساس صميميت و يكرنگى بيشترى با هم بكنيد.

از دست ما عصباني نشويد! :

اگر جزو آدم هاي بسيار مبادي آداب هستيد و نمي توانيد از قاشق و چنگال صرفنظر کنيد، هنگام صرف غذاهايي نظير کتلت و کوکو براي هم لقمه بگيريد.]

تناسب اندامتان را حفظ كنيد

اگر بيش از اندازه چاق يا لاغر هستيد، به فكر بيفتيد تا تناسب اندام خود را به دست بياوريد. به يك متخصص تغذيه مراجعه كنيد و سعي کنيد دريابيد كه علت اين مشكل در چيست. با رعايت يك رژيم غذايى متعادل، اندامتان را در وضعيت مناسبى قرار دهيد. به آزمايشات و نكاتى كه پزشك به شما توصيه كرده توجه كنيد و در كنار آن با تكنيك هاى توجه به از بين بردن كينه و حسادت و نفرت از ديگران، به پاكسازى روح تان بپردازيد و انرژى هاى منفى و نگرانى و افسردگى را از خود دور كنيد.
منبع: روزنامه ايران




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.