افسانه‌ها درباره پیش بینی جنسیت نوزاد در دوران بارداری

آیا شما انتظار یک فرد اضافی درخانواده خود را دارید؟ سپس شما مطمئنا قصه‌ها را در مورد راه‌های تعیین جنسیت شنیده‌اید. نگاهی به داستان‌های همسران قدیمی که از گذشته وجود داشته‌اند داشته باشیم.
يکشنبه، 5 آذر 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
افسانه‌ها درباره پیش بینی جنسیت نوزاد در دوران بارداری
افسانه‌ها درباره پیش بینی جنسیت نوزاد در دوران بارداری

مترجم: مهناز مزارعی
منبع:راسخون
 

آیا شما انتظار یک فرد اضافی درخانواده خود را دارید؟ سپس شما مطمئنا قصه‌ها را در مورد راه‌های تعیین جنسیت شنیده‌اید. نگاهی به داستان‌های همسران قدیمی که از گذشته وجود داشته‌اند داشته باشیم.

خوردن سیر برای شناخت جنس کودک!

اسطوره معروف می‌گوید که اگر مادر یک سیر را بخورد و دهان او بوی آن را ندهد، او یک دختر بچه خواهد داشت!
شما ممکن است چند داستان قدیمی همسران را که پیش بینی‌های مربوط به جنسیت کودک را بیان می‌کند را شنیده باشید، که همه خانم‌های مسن در خانه روش‌های مختلفی برای دانستن اینکه آیا در رحم شما یک دختر یا یک پسر است، را بیان می‌کنند؟ این اسطوره‌ها تا کنون از زمانی که افراد شروع به داشتن نوزاد کرده‌اند وجود دارد. شایع‌ترین پیش بینی‌های جنسیتی که ممکن است در بر داشته باشید این است که مربوط به شکل شکم است که اگر شکم افتاده باشد نوزاد پسر است و اگر شکم رو به بالا باشد، قطعا یک دختر است. آیا می‌توان کسی را در رابطه با جنسیت کودک به سادگی با نگاه کردن به ضربه نوزاد متوجه جنسیت شود؟ این مقاله مجموعه‌ای از برخی از داستان‌های قدیمی زنان است که ادعا می‌شود قادر به تشخیص جنسیت نوزاد شما است. اگر چه آنها اسطوره هستند، امروزه شایع هستند، شما می‌توانید از طریق آنها لذت ببرید.

8 افسانه درباره پیش بینی جنسیت کودک شما

افسانه: مردم بر این باورند که اگر موادی را به داخل ادرار بزنید متوجه تغییر رنگ خواهید شد. اگر سبز شود، شما یک پسر دارید! با این حال، هیچ رنگ واقعی وجود ندارد که در هر نقطه‌ای بتواند جنسیت فرزند را تعیین می‌کند.
✔ واقعیت: آزمون تنها راه نشان ‌دهنده تغییر رنگ ادرار است اگر شما یک پسر داشته باشید، آیا هیچ تغییر رنگی در مورد یک دختر مشخص نشده است. علاوه بر این، هیچ تغییر اساسی و قلیایی در کروموزوم‌های مرد و زن وجود ندارد. بنابراین، تغییر رنگ صرفا به دلیل اجزای موجود در ادرار است. پزشکان معتقدند که خانم‌های باردار نباید بوی مواد شیمیایی را حس کنند.

میل به خوردن شیرینی

افسانه: اگر در طول روزهای بارداری شما میل به شیرینی دارید یک دختر بچه را باردارید.، اما اگر برای غذاهای ترش میل دارید این یک پسر است.
✔ واقعیت: کودک شما نمی‌تواند تقاضای شکلات‌ها و بستنی‌ها را بکند وقتی هنوز در رحم شما هستند، آیا می‌توانند؟ هیچ مدرکی علمی برای حمایت از این ادعا وجود ندارد که میل به خوردن به هیچ وجه با جنس کودک مرتبط نیست. در حقیقت هنوز اعلام نشده است که گرایش واقعی و تخیلی نیست.

تشخیص جنسیت از روی چهره

افسانه: برخی معتقدند که اگر صورت شما، شفاف‌تر از قبل شده باشد، شما یک دختر بچه را باردارید.
واقعیت: شکل صورت قطعا جنس نوزاد را تعیین نمی‌کند. ممکن است فقط به این دلیل باشد که شادی درونی شما بر روی صورت شما نمایان است. و اگر شما وزن زیادی به دست آورده‌اید، چهره شما تغییر بیشتری می‌کند.

قلب جنین به 140 میرسد

افسانه: این افسانه ادعا می‌کند که اگر ضربان قلب جنین بالاتر از 140 باشد، شما یک دختر بچه خواهید داشت و اگر زیر 140 سال باشد، یک پسر بچه خواهید داشت.
واقعیت: حقیقت این است که ضربان قلب کودک به هیچ وجه نمی تواند جنسیت را تعیین کند با این حال ضربان قلب کودک دختر بیشتر است.

حرکت کودک

افسانه: اگر کودک شما بی قرار است و در حال حرکت است، به عنوان مثال، اگر کودک فعال است، شما یک پسر بچه را باردارید. واقعیت: آیا این به این معنی است که دختر بچه در رحم فعال نیست؟ پزشکان می‌گویند که فعالیت جنین درک مادر است. بنابراین، اگر او حرکت نمی‌کند و آرام نشسته، فعالیت او بیشتر از لگد زدن احساس خواهد شد، اما اگر یک زن کار می‌کند، حرکت او را احساس نمی‌کند. بنابراین، این مسئله تنها ادراک است.

خسته به نظر رسیدن

افسانه: نسخه‌های مختلفی در رابطه با این نظریه وجود دارد. برخی می‌گویند که اگر مادر کمتر جذاب باشد، او دختر خواهد داشت. نسخه دیگری می‌گوید که او یک پسر بچه خواهد داشت
✔ واقعیت: با نسخه های بسیار، اعتبار آن در حال حاضر از دست داده است. اما اگر اولین نسخه را باور کنیم، اعتقاد بر این است که کودک دختر باعث خسته کردن مادرش می‌شود. در حالی که پسر بچه اینطور نیست.

تقویم ماه قمری

افسانه: تقویم قمری در نظر گرفتن سن مادر و ماه مسیحیت برای تعیین جنسیت نوزاد است.
واقعیت: اگرچه علمی برای این امر وجود ندارد، اما به نظر میرسد این روش 50٪ دقیق باشد اما حتی 50٪ نمیتواند به اندازه کافی خوب باشد، آیا این میتواند باشد؟

تجربه صبحگاهی بیمار

اسطوره: اگر شما در معرض بیماری صبحگاه شدید، باشید یک دختر دارید. گرچه این نظریه از قدیم تا کنون وجود داشته است، مطالعات اخیر تا حدی از آن حمایت کرده اند.
واقعیت: زنان مبتلا به بیماری صبحگاهی دارای هیپرمیزی گراویاداروم هستند که به علت احتمال تولد آنها دختران است. دلیل: سطح هورمونهای جنسی که موجب افزایش بیماری صبحگاهی می‌شود.
آیا در مورد روش آویز معروف شنیدید؟ آویز طلا را روی شکم بچرخانید اگر به عقب و جلو برگردد، یک دختر است؛ اگر نوبت در حلقه باشد، این پسر است!
اگر مادر به اندازه کافی آکنه تولید کند، فرزند او دختر است.
اگر پای مادر در دوران بارداری سردتر باشد، پسر باردار است.
در اینجا یکی دیگر از افسانه های شبیه به روش آویز طلایی است. حلقه عروسی خود را از یک رشته موی پدر رد کنید و آن را روی شکم خود قرار دهید. اگر به عقب و جلو برگردد، یک پسر است و اگر در حلقه ها حرکت کند، شما یک دختر بچه خواهید داشت.
اگر پسر باردار باشید شکم شما افتاده است. بینی شما بزرگتر می‌شود و دستان شما خشک می‌شوند. ادرار شما به رنگ زرد روشن است. شما سردردهای مکرر دارید. رشد موها روی پاها سریعتر از حد معمول است. آئروول ها تیره می‌شوند. پستان سمت راست شما بزرگتر از سمت چپ است. عمدتا در سمت چپ شما خواب میرود.
زمان مادری که به تعداد ماه تولد افزوده شده است یک عدد حقیقی است. شما در طول سه ماهه اول از بیماری صبحگاه رنج نمی‌برید. در طول روزهای بارداری شما غیرممکن هستید. این یک دختر است شکم شما روبه بالا است. پوست شما نرم است. پستان چپ شما بزرگتر از سینه راست شما است. شما از بیماری صبحگاه شدید در سه ماهه اول رنج می‌برید. موی شما خسته کننده و نازک می‌شود.
ادرار در رنگ نارنجی زرد رنگ است. سن شما در زمان بستری به تعداد ماه تولد اضافه شده است. یک عدد عجیب و غریب است. چهره شما کمتر جذاب است یا به نظر می رسد کسل کننده و خسته است.
شما وزن اضافی در نزدیکی باسن و عقب خود را به دست آورده اید. آکنه نوجوان شما دوباره به شما بازگردیده است.
همه این ها فقط اسطوره‌ها هستند، که درست مثل سایر حقه‌های حمایتی که وجود دارند، حمایت علمی ندارند. و گفته می‌شود که در 70٪ موارد، برای والدین منتقد، سرگرم کننده است که جنس نوزاد را حدس بزنید، اما خیلی جدی نگیرید. هنگامی که کودک متولد می‌شود، می‌دانید که یک دختر یا پسر بچه ناز دارید.
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.