این ویتامین‌ها برای مردان سیاه پوست ضروری است

این می‌تواند ناامید کننده باشد که رشد موهای ناخوشایند داشته باشید، به خصوص اگر موهای شما بیش از یک سانتی متر در ماه رشد نکنند! از آنجا که مردان آفریقایی-آمریکایی دارای ساختار فولیکولی متفاوتی نسبت به
سه‌شنبه، 7 آذر 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
این ویتامین‌ها برای مردان سیاه پوست ضروری است
این ویتامین‌ها برای مردان سیاه پوست ضروری است

مترجم: مهناز مزارعی
منبع:راسخون
 

این می‌تواند ناامید کننده باشد که رشد موهای ناخوشایند داشته باشید، به خصوص اگر موهای شما بیش از یک سانتی متر در ماه رشد نکنند! از آنجا که مردان آفریقایی-آمریکایی دارای ساختار فولیکولی متفاوتی نسبت به همتایان خود هستند، آنها نیاز به مکمل‌های ویتامینی برای یکسان سازی موها دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویتامین‌ها، به ادامه مطلب مراجعه کنید.
مراقبت از مو با انواع مو و بافت مو متفاوت است و هر نوع مو به یک نوع مخصوصی از مراقبت نیاز دارد. با این حال، در حالی که موها ویژگی برجسته و جذاب مردان آفریقایی-آمریکایی را نشان می‌دهند، توجه خاصی برای مراقبت از موها نیاز است. موهای آنها تمایل به خشک شدن دارد. ریزش مو و موهای زائد نیز موضوع بسیار بحث شده در این گروه افراد است. رشد مو نسبتا یک روند کندتر نسبت به بقه افراد دارد که نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارد.
بنابراین، راه حل برای این افراد چیست؟ چگونه مردان آفریقایی-آمریکایی با مشکلات موهایشان مواجه می‌شوند؟ پاسخ به سوالات شما در زیر آمده است:
رشد مو و ویتامین‌ها

ویتامین B کمپلکس

بهترین ویتامین‌های مو برای مردان آفریقایی-آمریکایی، گروهی از ویتامین‌های B کمپلکس هستند. این 8 ویتامین شامل ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B3، ویتامین B5، ویتامین B6، ویتامین B7، ویتامین B9 و ویتامین B12 است که به عنوان یک محرک رشد مو عمل می‌کنند و همچنین روند سنتز بافت را کنترل می‌کنند. ویتامین B به غشای پلاسما برای محافظت از مو و سلول‌های بدن کمک می‌کند.

ویتامین E

ویتامین E یک برکت واقعی به عنوان یک ویتامین رشد مو برای مردان سیاه پوست است. این ویتامین پر از ضروریات برای گردش خون در ناحیه پوست سر است. ماساژ سر با روغن با کیفیت با استفاده از منبع خوب ویتامین E برای رشد مو بسیار مفید است. ویتامین E همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی است که می‌تواند یک تقویت کننده رشد مو باشد.

ویتامین C

ویتامین C یکی از بهترین ویتامین‌های رشد مو است که برای کلاژن ضروری است که برای حفظ بافت‌های بدن ضروری است. کمبود کلاژن می‌تواند به موهای شکننده و آسیب دیده منجر شود. افزایش مصرف ویتامین C می‌تواند منجر به رشد مو در مردان سیاه پوست شود. مصرف غذاهای غنی از ویتامین C قطعا یک راه حل عالی برای کمک به رشد مو است.

بتاکاروتن

بتاکاروتن یکی از بهترین ویتامین‌های مو برای مردان است، بتاکاروتن پیش ساز ویتامین A است، به این معنی که می‌تواند به ویتامین A تبدیل شود که یک آنتی اکسیدان عالی برای مو و بدن است. از جمله اضافه کردن میوه‌های قرمز و نارنجی و سبزیجات به رژیم غذایی شما می‌تواند سطح بتاکاروتن بدن شما را افزایش دهد. مصرف روزانه 1000 تا 15000 IU بتاکاروتن واقعا می‌تواند برای موهای سالم و همچنین رشد مو مفید باشد.

سایر مواد مغذی ضروری

مواد معدنی و مواد مغذی مانند اسیدهای چرب ضروری امگا 3، روی، کلسیم، گوگرد، سیلیس، منیزیم و غیره و همچنین روغن‌هایی مانند روغن دانه کتان، روغن بادام و روغن نارگیل برای رشد مو بسیار مفید هستند.
مصرف چندین مولتی ویتامین و مکمل‌های ویتامین همراه با رژیم غذایی متعادل، به طور طبیعی تمام نیازهای ویتامین‌های مو را برطرف خواهد کرد. موهای افراد سیاه پوست از نوع خشک و شکننده در طبیعت هستند و از این رو باید از شامپوها و محصولات مراقبت از موها اجتناب ورزند.
یک سبک زندگی سالم، رژیم متعادل و ورزش می‌تواند روش موثری برای موهای سالم باشد.
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.