بررسی واکس مو

برای از بین بردن واکس از مو، ابتدا موهای خود را با آب گرم با استفاده از نوک انگشتان خود به آرامی پوست سر را پاک کنید. انگشتان دست خود را در قسمت های مختلف موبچرخانید و واکس مو را جدا کنید. سپس از
پنجشنبه، 16 آذر 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
بررسی واکس مو
بررسی واکس مو

مترجم: مهناز مزارعی
منبع:راسخون
 

اگر می‌خواهید محصولاتی برای طراحی مو امتحان کنید، از طریق این بررسی واکس مو و برخی از محصولات دیگر موارد استفاده آنها را بدانید.
اول از همه، به ما بگوئید واکس مو چیست؟ این محصول برای طراحی مو به سبک‌های مختلف استفاده می‌شود. این ماده شیری است که مانند آدامس است. این محصول برای طراحی مو با قدرت‌های مختلف به کار می‌رود. که از 2 تا 10 نوع می‌باشد. این بهترین کار برای موها است و برای رسیدن به مدل موهای لایه‌ای استفاده می‌شود. برای هموار کردن و چرخاندن موی کوتاه و جدا کردن رشته‌های مو عالی است.
واکس مو یک ماده بسیار ضخیم است و حاوی موم در آن است. این ماده نام های بسیاری برای طراحی و مدل ظاهری مو دارد که به توزیع کننده بستگی دارد. بعضی از اسامی این محصولات عبارتند از: چسب، مواد چسبنده، بتونه یا پماد می‌باشد همه این محصولات برای طراحی مو دارای مقادیر زیادی از موم هستند، آنها هنوز هم می‌توانند به عنوان محصولات مراقبت از مو اشاره کرد.
در اینجا برخی از اطلاعات بیشتر در مورد محصولات برای طراحی مو بیان می‌شود. با توجه به موارد زیر، تفاوت بین واکس مو و محصولاتی که مبتنی بر ژل است، بیان می‌شود. راهنمایی در استفاده از واکس مو از بهترین محصولات مو موجود است.

واکس مو در مقابل ژل مو

در مورد تفاوت بین واکس مو، پوماد یا ژل چه نظری دارید؟ دو نوع از محصولات که برای طراحی مو وجود دارد که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند یعنی محصولات مبتنی بر آب و محصولات مبتنی بر موم. محصولات طراحی شده مانند ژل و موم مو بر اساس آب، است و موها را خشک نگه می‌دارد، در عوض ژل مو موها را براق می‌کند. همچنین، از آنجایی که مو سفت نمی‌شود، می‌تواند در تمام طول روز موها را نگه‌دارد.

نحوه استفاده از واکس مو

واکس مو موهای خشک را مرطوب می‌کند و بهتر است برای موهای خشک استفاده شود. مهم این است که شما از واکس مو بیش از حد استفاده نکنید. برای استفاده از موم مو، موم را بین کف دست خود بریزید تا آن را گرم کنید، زیرا این کار با موم آسان تر می‌شود. اجتناب از استفاده از موم در موهای بلند، به عنوان آن می تواند باعث احساس چربی، شود. بنابراین، موم مو بهترین کار برای مدل موی مردان است، زیرا موهایشان کوتاه هستند. سپس، موهای خود را به شکل دلخواه مورد علاقه دربیاوربد. بسته به قدرت محصول نتیجه متفاوت خواهد بود. این محصول برای موهای کوتاه کار می‌کند، زیرا این کار باعث ایجاد یک مدل موی خیره کننده می‌شود.

نحوه حذف واکس مو

برای از بین بردن واکس از مو، ابتدا موهای خود را با آب گرم با استفاده از نوک انگشتان خود به آرامی پوست سر را پاک کنید. انگشتان دست خود را در قسمت های مختلف موبچرخانید و واکس مو را جدا کنید. سپس از شامپو مو استفاده کنید و و به خوبی آن را روی پوست سر ماساژ دهید. شامپو را حدود دو دقیقه روی پوست سر نگه‌دارید. سپس دوباره با آب گرم پوست سر را به طور کامل بشویید. اگر احساس می کنید هنوز موهای چسبی وجود دارد، دوباره موهای خود را بشویید.

بررسی محصولات

برخی از بهترین محصولات مو عبارتند انواع واکس‌ها و واکس مولدینک  مناسب موهای بلند است. پل مایکل اسپری مو است که راحت استفاده می‌شود برای موهای 7.4 اونس است. اسپری گاتاسبی که در یک شیشه است.و دارای بوی عالی است، آاستفاده آن آسان است ولی شستن آن دشوار است..
اگر می‌خواهید از این محصولات استفاده کنید پس مطمئن شوید که موهایتان تمیز است. از آنجا که شما از محصولات مختلف برای طراحی موهایتان استفاده می‌کنید. و ممکن است شستن آین مواد و خارج کردن آنها از مو دشوار باشد پس سعی کنید میزان متوسط مواد را استفاده کنید.
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.