پیش شماره شهر های استان قزوین

پیش شماره شهر های استان قزوین
سه‌شنبه، 6 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پیش شماره شهر های استان قزوین
به گزارش خبرگزاری مهر، با اجرای طرح همکدسازی تلفن های ثابت استان قزوین کد های بین شهری 0281 و 0282 این استان به 028 تغییر یافته است.

این طرح در 21 مرکز شهری و 148 مرکز روستایی در سطح شهرستانهای قزوین، بوئین زهرا، تاکستان، آبیک و البرز انجام می پذیرد و شماره مشترکین در سطح این شهرستانها از 7 رقم به 8 رقم تغییر خواهد کرد.

تعداد خطوط تلفن منصوبه در سطح مراکز شهری  295 هزار شماره و در سطح مراکز روستایی 115 هزار و دایری در مراکز شهر 249 هزار شماره و مراکز روستایی 80 هزار و دایری GSM-WLL روستایی 32 هزار شماره است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: به دلیل مسائل فنی ارقام شماره تلفن بعضی از مشترکین در شهرستانها و روستاها تغییراتی خواهد داشت که مشترکان می توانند با سامانه گویای در محدوده استان 3030 و 118 (بدون کد) و خارج از استان با شماره 02819713030 قبل از ساعت 22 چهارشنبه و پس از آن با شماره 0289713030 تماس بگیرند و از تغییرات ایجاد شده اطلاع کسب کنند. همچنین مشترکان می توانند به سایت شرکت مخابرات استان قزوین به نشانی  http://www.tc-qazvin.ir مراجعه و پس از وارد کردن شماره تلفن قدیم از شماره تلفن جدید خود مطلع شوند.

کاهش هزینه تماس بین مشترکین توابع استان با مراکز استان و بلعکس، اختصاص یک شماره منحصر به فرد به مشترکین در کل استان، جلوگیری از تداخل در فایلهای شارژینگ و Caller – ID از مزایای این طرح خواهد بود.

مشترکین می توانند جهت انعکاس پیشنهادات و همچنین اعلام شکایات به آدرس الکترونیکی www.cra.ir دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مراجعه کنند.

به گزارش مهر، تاکنون علاوه بر قزوین، کدهای مخابراتی در استانهای همدان، زنجان، سمنان، مرکزی، قم، البرز و تهران یکسان سازی شده است.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.