بهترین هدست و هدفون بلوتوث های سال 2019

هدست و هدفون های مختلفی در بازار وجود دارند و استفاده از انواع بلوتوث دار آنها موجب می‌شود تا بتوانید در هنگام ورزش کردن به راحتی به موسیقی گوش داده و نیازی به حمل گوشی یا پخش کننده MP3 پلیر نیز نداشته باشید.
دوشنبه، 22 بهمن 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: طلوع سپیده
موارد بیشتر برای شما
بهترین هدست و هدفون بلوتوث های سال 2019
چکیده:
هدست و هدفون های مختلفی در بازار وجود دارند و استفاده از انواع بلوتوث دار آنها موجب می‌شود تا بتوانید در هنگام ورزش کردن به راحتی به موسیقی گوش داده و نیازی به حمل گوشی یا پخش کننده   MP3  پلیر نیز نداشته باشید.
تعداد کلمات: 1128 / تخمین زمان مطالعه: 5 دقیقه
هدفون 
 
اگر تنها یک چیز بود که می‌توانستم با خودم به باشگاه ببرم، کاملا مطمئن هستم که یک جفت هدفون است. اما با وجود تعداد بسیار زیادی از انواع مختلف هدست و هدفون که در حال حاضر وجود دارد، چگونه می‌توانید بدانید که بهترین نوع آن کدام است؟ خوب، هندزفری‌های بی سیم معمولا برای هر نوع ورزشی مناسب هستند، اما هنوز هم هزاران مدل از آنها در بازار وجود دارد، بنابراین دانستن اینکه کدام یک خوب است کار آسانی نیست، به همین دلیل ما برای شما برخی از بهترین برندهای هدست و هدفون را در این متن معرفی کرده‌ایم.

 

Earin M-2

یک هدست مورد علاقه و بسیار مناسب است. این هدست‌ها مناسب و بهینه و کوچک‌ترین هدست موجود در بازار هستند که تا به حال دیده‌اید. همچنین فوق العاده راحت و سبک هستند و کیفیت صدای آنها بالا است. آنها همچنین نویزگیر دارند که سر و صدای اطراف را کاهش می‌دهد.
آنها ضد آب نیستند، اما به زیبایی طراحی شده و در یک باکس فوق العاده نرم و صاف قرار گرفته‌اند که لوله‌ای اندازه یک انگشت است.

 

JAYBIRD: راحت ترین هدفون ورزشی

چیزی که همیشه در مورد هدفون‌های بی سیم شگفت آور می باشد این است که بسیاری از آنها واقعا راحت نیستند. در اغلب موارد، آنها می‌توانند بزرگ باشند و این سنگینی برای ورزش‌های پرتحرک مناسب نیست، زیرا هر نوع حرکت قوی معمولا باعث می‌شود که آنها از روی گوش بیفتند.
اما آخرین مدل هدفون ورزشی JayBird، کاملا برعکس این گفته‌ها است. آنها سیم‌ اتصال به گوشی ندارند و به شما آزادی عمل بیشتری می‌دهند. کیفیت صدای آنها نیز بسیار عالی است.

 

Nuraphones: بهترین هدفون برای ورزش‌های کم تحرک (وزنه برداری و غیره)

اگر شما اهل ورزشهای پرتحرک نیستید و میخواهید در حین ورزش آرام و سبک خود به صدای موسیقی گوش دهید، Nuraphones بهترین توصیه برای شما است.
Nuraphones انقلابی در میان هدفون‌ها است و احتمالا نوآورانه ترین مدلی است که شما می‌توانید در حال حاضر داشته باشید. کیفیت آنها را در هیچ هدفون دیگری نخواهید دید: یک صدای شخصی که به طور خودکار با صدای شما سازگار است. اگر شما اهل ورزشهای پرتحرک نیستید و میخواهید در حین ورزش آرام و سبک خود به صدای موسیقی گوش دهید، Nuraphones بهترین توصیه برای شما است.

موتور هوشمند این هدفون به طور خودکار 60 ثانیه پس از پخش، صدای otoacoustic را اندازه گیری می‌کند و سپس از این اطلاعات برای ایجاد صدای هدفون استفاده می‌کند تا شدت صدا را با آن کاملا مطابقت داده و موسیقی خود را با صدای مناسب‌تری پخش می‌کند.
فرآیند این یادگیری خودکار با استفاده از یک برنامه همراه موجود در iOS و اندروید انجام می‌شود. پس از تنظیم و نصب آن، این نمایه در هدفون شما ذخیره می‌شود و نتیجه آن منحصر به فرد است: صدایی که مخصوصأ برای شما شخصی سازی شده است.
بنابراین چه چیزی باعث می‌شود آنها برای تمرینات بسیار عالی باشند؟ خب، آنها فوق العاده راحت هستند و یک سیستم Tesla موسیقی دارند.

 

Halo Sport

Halo Sport یک جفت هدفون طراحی شده برای استفاده در حین تمرینات ورزشی است. با استفاده از ایجاد یک میدان الکتریکی خفیف در اطراف قشر حرکتی، تکنولوژی Neuropriming Halo موجب ایجاد حالت "هیپرپلازی" می‌شود. ظاهرأ این بدان معناست که وقتی که ورزش می‌کنید، روند نرمال سازی مغز سریع‌تر اتفاق می‌افتد - به این معنی که نتایج بهتری را از هر تمرینی خواهید گرفت.
اساسا، آنها فرایند یادگیری یا افزایش مهارت را افزایش می‌دهند و کارایی حرکات را بهبود می‌بخشند (در نتیجه هزینه‌های ورزش را نیز  کاهش می‌دهد) و به این ترتیب به آموزش کارآمدتر بوده و فشار جسمی کمتری را برای کسب نتایج بهتر به شما وارد خواهد شد.

 

Bose Soundsport Free: بهترین کیفیت صدا

Bose زمانی که صحبت از کیفیت صدا به میان می‌آید حرف اول را می‌زند.
برای کسانی که به دنبال هدفون‌های بی سیم هستند، SoundSport Free یک گزینه عالی است، این هدفون‌ها بسیار کوچک طراحی شده‌اند و در عین حال، این طراحی ظریف به معنی کیفیت بسیار بالاتر صدا است، با باس عمیق، قدرتمند و حتی متعادل که یک طنین دوست داشتنی را به ارمغان می‌آورد. آنها یکی از بهترین هدست‌های بی سیم تست شده هستند، با این وجود، نویز گیر ندارند، اما هنوز هم یک جفت هدفون فوق العاده هستند.
 

 

سونی WF-SP700N: بهترین هدفون برای یوگا و مدیتیشن

این هدست‌های سونی دارای فن آوری دیجیتال در طراحی کاملا بلوتوث هستند.
زمانی که می‌خواهید با کشش بدن و ذهن، خود را رها کنید، یوگا بهترین درمان است. در حالی که شما شاید به این امکان فکر نکرده باشید، یک جفت هدست وجود دارد که برای این ورزش نیز مناسب است: Sony WF-SP700N.
این هدست‌های بی سیم برای این ورزش ایده‌آل هستند زیرا تکنولوژی دیجیتال آنها در یک طراحی کاملا بلوتوث عرضه شده است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ گونه حواس پرتی به موسیقی خود گوش بدهید. در صورتی که شما ترجیح می‌دهید کمی سنگین‌تر از همیشه ورزش کنید، باید بگوییم که آنها در برابر عرق مقاوم هستند.

 

Trndlabs ALLAS: یک هدست اقتصادی

ALLAR یکی از ارزان‌ترین هدست‌های بلوتوث دار موجود در بازار است.  ALLAS True Wireless Earbudsتوسط Trendlabs عرضه شده است و دارای فروش منحصر به فردی هستند و ظاهرا اولین مجموعه از هدست‌هایی هستند که از تکنولوژی جدید بلوتوث 5.0 برای اتصال بسیار بهتر و امن استفاده می‌کنند. به گفته سازندگان، بلوتوث 5.0 دو برابر سریعتر از نسخه‌های قبلی متصل می‌شود و ظرفیت ارسال صدا را تا هشت برابر بهتر می‌کند. کیفیت صدا نیز بسیار عالی است، اما از همه مهم‌تر اینکه آنها فوق العاده ارزان هستند.

 

Bose Sleedbuds: برای خواب مناسب است

در اوایل ماه گذشته، بوز نخستین "Sleepbuds" را به بازار عرضه کرد، یک جفت هدفون بی‌سیم که به تازگی طراحی شده بود و به طور خاص برای زمان خواب در نظر گرفته شده بود تا به شما کمک کند تا بهتر خواب ببینید. بر خلاف سایر هدفون‌های موجود در بازار، دارای شکلی کوچکتر و در نتیجه راحت‌تر است، بنابراین در حالی که شما در سرزمین خواب و رویا هستید، می‌توانید از آن استفاده کنید. اساسا، هدف ساخت آنها بهبود سلامت افرادی است که از نعمت خواب آرام محروم هستند.

 

Libratone Track +: قابل کنترل و نویزگیر صداهای ناخواسته

اگر می‌خواهید همه صداهای خارجی را از بین ببرید و بدون نیاز به سیم کارت یا دستگاه MP3 خود از شنیدن موسیقی لذت ببرید، پس Libratone Track + برای شما مناسب است.
طراحی ساده آنها با صدای عالی، در چهار سطح قابلیت تنظیم صدا دارد که Adaptive CityMix II نامیده می‌شود. این فناوری به شما اجازه می‌دهد تا هر سطحی از کاهش سر و صدای محیط را که نیاز دارید، انتخاب کنید.

 

برگرفته از سایت forbes



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.