معرفی برترین برنامه های عکاسی برای گوشی های اندروید

در سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری را در زمینه بهبود گوشی های هوشمند شاهد بوده ایم. غول های صنعت موبایل هر بار با قابلیت های جدیدی کاربران را شگفت زده می کنند. با بهبود کیفیت دوربین ها ثبت تصاویر خیره کننده برای کاربران ممکن شده است.با این وجود اگر می خواهید عکس های بی نظیر و خارق العاده ای را ثبت کنید، برنامه هایی که در مطلب زیر معرفی میکنیم میتوانند به شما کمک شایانی بکنند.
يکشنبه، 19 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی برترین برنامه های عکاسی برای گوشی های اندروید

اپلیکشن ها ی برتر عکاسی در اندروید

علاوه بر کیفیت سخت افزار، کیفیت نرم افزار نیز در عکاسی مورد اهمیت است. اگر شما از بهترین دوربین عکاسی بهره مند باشید اما نرم افزار مورد استفاده شما نتواند به خوبی با آن ارتباط برقرار کند و یا بسیاری از قابلیت های آن را نشناسد، در نتیجه کیفیت عکس های گزفته شده توسط دوربین شما چندان راضی کننده نخواهد بود.

در دوربین های گوشی های همراه نیز وضعیت به همین منوال است. اگر اپلیکیشن دوربین گوشی شما، به خوبی با سخت افزار دوربین گوشی سازگاری نداشته باشد، ممکن است تصاویر گرفته شده توسط دوربین گوشی، چندان جالب توجه نباشند.

البته تقریبا تمامی سازندگان گوشی های هوشمند، برای بهترین عملکرد دوربین های طراحی شده در گوشی های خود، اپلیکیشن های دوربین مخصوص به گوشی خود را نیز ارائه می دهند که معمولا با عنوان Camera در لیست اپلیکیشن های گوشی ظاهر می شود.

با این حال این اپلیکیشن ها ممکن است چندان دارای امکاناتی که کاربر انتظار دارد نباشند و به همین سبب به دنبال نصب اپلیکیشن های دیگری برای این امر باشد.

در ادامه ما چند مورد از بهترین اپلیکیشن های عکاسی برای گوشی های اندروید را معرفی نموده ایم که با یکدیگر مرور می کنیم.
 
Camera MX
در لیست های مختلفی که برای معرفی بهترین اپلیکیشن های عکاسی اندروید معرفی شده اند، به ندرت لیستی را پیدا می کنید که نامی از اپلیکیشن محبوب Camera MX در آن آورده نشده باشد.

این اپلیکیشن فوق العاده عکاسی در اندروید قادر است به تصاویر شما قابلیت های خاصی را ببخشد که در اپلیکیشن دوربین اصلی گوشی آن ها را هرگز نخواهید یافت. برخی از مهمترین این قابلیت ها عبارتند از

کیفیت بالا در عکاسی و فیلم برداری

دارای فیلترهای مختلف در هنگام عکاسی و فیلم برداری

فیلمبرداری بصورت اسلو موشن و تایم لپس

فوکوس

امکان استفاده از فلش در عکاسی سلفی

دارای ادیتور تصاویر و فیلم ها
 
Cymera Camera
برنامه Cymera پیش از آن که یک اپلیکیشن عکاسی باشد، یک اپلیکیشن ویرایشگر عکس و ادیتور اندروید می باشد که قابلیت های بسیار فوق العاده ای داشته و بیش از 300 میلیون نصب فعال دارد.

این برنامه اندرویدی امکانات گسترده ای را در زمینه ویرایش و فیلترگذاری روی تصاویر دارد و می تواند به صورت لایو نیز این فیلترها را روی تصاویر اعمال کند. برخی از قابلیت های این برنامه عبارتند از

دارای فیلتر های زیباسازی تصویر و آرایش صورت

کیفیت بالا در عکاسی

دارای ضد لرزش، فوکوس خودکار و تایمر

دارای ادیتور داخلی
 
HD Camera
اپلیکیشن HD Camera یکی دیگر از برنامه های عکاسی در اندروید است که قابلیت های بسیار جالبی را به همراه دارد.

این اپلیکیشن عکاسی دارای فیلترهای تصویری زیادی است که می تواند به صورت لایو روی تصاویر شما اعمال کند.

این برنامه دارای یک ادیتور داخلی تصاویر نیز هست که به شما این امکان را می دهد تا پس از ثبت تصویرتان، آن را به صورت دلخواه ویرایش کنید.

برخی از مهمترین امکانات این برنامه عبارتند از

دارای فیلتر های متعدد

تنظیم خودکار نور سفید

فوکوس خودکار حتی در حالت های زوم اپتیکال و دیجیتال

عکاسی پاناروما

پشتیبانی از حالت HDR
 
AirBrush
یکی دیگر از اپلیکیشن های عکاسی در اندروید اپلیکیشن AirBrush است که به تازگی معرفی شده و توانسته در همین مدت کوتاه نظر مثبت بسیاری از کاربران خود را جلب کند.

این اپلیکیشن عکاسی و ادیت تصاویر امتیاز بسیار عالی 4.8 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. از قابلیت های مهم و کاربردی این برنامه در زمینه عکاسی و ادیت تصاویر می توان به موارد زیر اشاره داشت

دارای ادیتور حرفه ای تصاویر

امکان آرایش تصاویر

توانایی عمق بخشیدن به تصاویر

امکان ادیت تصاویر به صورت لایو


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.