نحوه قرار دادن چند عکس در یک پست در اینستاگرام

اینستاگرام هر روز به مالکش فیسبوک شباهت بیشتری پیدا می کند. آخرین به روز رسانی منتشر شده برای این اپ به شما اجازه می دهد تا سقف ۱۰ عکس و ویدیو را در قالب یک پست روی تایم لاین خود منتشر کنید.
يکشنبه، 3 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نحوه قرار دادن چند عکس در یک پست در اینستاگرام

نحوه گذاشتن چند عکس در یک پست

برای گذاشتن چند عکس در یک پست ، دو روش در اینستاگرام وجود دارد.

روش اول این است که از آلبوم تصاویر استفاده کرده و چندین عکس مختلف را به یکدیگر چسبانده و به صورت یک عکس نمایش دهیم. در این روش، به دلیل اینکه تصاویر کوچک شده و در کنارهم قرار خواهند گرفت، ممکن است کیفیت تصاویر گرفته شده پایین آمده و نتیجه چندان جالبی بدست نیاید. همچنین برای ساخت چنین تصاویری نیاز به یک نرم افزار جانبی به نام Instagram Layout می باشد که وظیفه چسباندن تصاویر به یکدیگر را در اینستاگرام به عهده دارد.

اما روش دیگری نیز برای گذاشتن چند عکس در یک پست وجود دارد که بسیار کاربردی تر بوده و نیاز به نصب نرم افزار و برنامه های جانبی نخواهد داشت. همچنین در این روش، کیفیت تمامی تصاویر حفظ شده و نیازی نیست تا تصاویر را برش دهید. با استفاده از این روش شما قادر خواهید بود تا چندین تصویر را به صورت پشت سرهم در یک پست قرار داده و افراد با ورق زدن تصاویر شما، همه آن ها را با کیفیت مطلوب مشاهده نمایند. در این روش حتی قادر هستید در میان تصاویر خود، ویدیو نیز قرار دهید و چند تصویر و ویدیو را به صورت اشتراکی و پشت سرهم در یک پست قرار دهید.

از آنجا که قابلیت گذاشتن چند عکس در یک پست به تازگی در اینستاگرام اضافه شده است، ممکن است کسانی که هنوز از نسخه های قدیمی اینستاگرام استفاده می کنند، قادر به استفاده از این قابلیت نباشند.

پس از دریافت آخرین نسخه از اینستاگرام برای گذاشتن چند عکس در یک پست به ترتیب زیر عمل خواهیم نمود:

1.اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و از طریق گزینه + در وسط و پایین صفحه، به بخش اضافه کردن پست، وارد می شویم.

2.در این بخش گزینه SELECT MULTIPLE را انتخاب می نماییم.

3.تصاویر مورد نظر خود را از طریق گالری انتخاب کرده و سپس گزینه Next را در بالای صفحه انتخاب می کنیم.

4.از طریق گزینه های نمایش داده شده در پایین صفحه یک فیلتر مناسب انتخاب کرده و برای همه تصاویر اعمال می کنیم. همچنین می توانید از طریق ورق زدن تصاویر و ضربه زدن روی هر یک، به صورت جداگانه، اقدام به فیلتر گذاری و ادیت تصاویر نمایید و هر تصویر یا ویدیو را به صورت جداگانه ویرایش نمایید.

5.پس از تکمیل فرایند ویرایش، روی گزینه Next در بالای صفحه کلیک کرده و به بخش بعدی بروید.

6.در این بخش تنظیمات مربوط به اضافه کردن لوکیشن و تگ کردن دوستان و یا افزودن کپشن به تصاویر را انجام داده و در نهایت گزینه Next را برای انتشار تصاویر خود، انتخاب نمایید.

با استفاده از همین چند مرحله ساده شما قادر خواهید بود تا چند تصویر را به صورت هم زمان در یک پست اینستاگرامی قرار دهید. با استفاده از این روش شما می توانید تا 10 عکس و ویدیو را به صورت پشت سرهم در یک پست بگذارید. البته همانگونه که در بالا نیز ذکر شد، اگر در اینستاگرام خود، گزینه Select Multiple را پیدا نمی کنید، احتمالا مشکل مربوط به آپدیت نبودن اپلیکیشن اینستاگرام شما خواهد بود و بهتر است ابتدا اینستاگرام خود را با مراجعه به گوگل پلی، بروز رسانی نمایید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.