آشنایی با قابلیت سوپر زوم اینستاگرام

اینستاگرام در جدیدترین آپدیت یا به روز رسانی که برای اپلیکیشن خود منتشر کرده، یک حالت جدید با نام سوپر زوم را ارائه می‌کند که منجر به ساختن ویدیو های کوتاه و بسیار جالب خواهد شد. در ادامه این مقاله قصد داریم به چگونگی استفاده از قابلیت سوپر زوم اینستاگرام بپردازیم. با ما همراه باشید.
يکشنبه، 10 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با قابلیت سوپر زوم اینستاگرام

سوپر زوم اینستاگرام چیست؟

سوپر زوم اینستاگرام ، قابلیتی است که با استفاده از آن قادر خواهید بود در هنگام ثبت ویدیو برای استوری های خود، آن را فعال کرده و به تصاویر خود جلوه ای ویژه ببخشید.

این قابلیت ویدیوی چند ثانیه ای گرفته شده توسط شما را زوم کرده و به آن جلوه ای متفاوت می بخشد. پیش از این با استفاده از قابلیت هایی نظیر بومرنگ و تایم لپس می توانستیم ویدیوها و تصاویر بسیار زیبایی را در محیط اینستاگرام خلق کرده و در استوری های خود قرار دهیم.

حال با استفاده از سوپر زوم اینستاگرام می توانیم ویدیوهایی بسیار جالب توجه تر از گذشته ایجاد نماییم که در ادامه روش استفاده از سوپر زوم اینستاگرام را توضیح خواهیم داد.
 

آموزش سوپر زوم اینستاگرام

برای استفاده از سوپر زوم اینستاگرام کافیست به محیط اینستاگرام خود از طریق گوشی، وارد شده و گزینه Your Story را از بالای صفحه هوم، انتخاب نمایید.

سپس در صفحه ایجاد شده، هنگامی که دوربین گوشی روشن گردید، از منوی پایین صفحه ، گزینه Super Zoom را انتخاب نمایید.

با انتخاب این گزینه شما تنها چند ثانیه فرصت خواهید داشت تا یک ویدیو با قابلیت سوپر زوم ، ثبت نمایید.

در همین صفحه نیز می توانید از میان آهنگ های ارائه شده، یک موسیقی چند ثانیه ای نیز برای ویدیوی خود انتخاب نمایید تا جلوه ای بسیار زیباتر به تصویر ثبت شده خود ببخشید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.