بازی زولا چگونه شروع میشود؟

بایستی بازی آنلاین و شوتر اول شخص زولا را یکی از پرطرفدارترین عناوین در این روزها دانست که به واسطه تبلیغات زیاد و البته گیم پلی روان و دوست داشتنی، روز به روز بر کاربرانش افزوده می‌گردد.
سه‌شنبه، 12 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بازی زولا چگونه شروع میشود؟

آموزش ورود با بازی و اتاق ها در بازی زولا

قبل از شروع بازی لازم است که در وبسایت رسمی بازی به آدرس zula.ir ثبت نام کرده و کد کاربری دریافت کنید. ثبت نام در این بازی رایگان بوده و هیچ هزینه ای را در بر نخواهد داشت. پس از ثبت نام و دریافت فایل نصبی بازی و نصب آن روی سیستم کامپیوتر خود، با اطمینان از متصل بودن به اینترنت وارد محیط بازی گردید.

حال برای ورود به بازی و اتاق ها ، باید یکی از سرورهای پیشنهاد شده را انتخاب نمایید. معمولا سرور عمومی را باید انتخاب نمود تا وارد بخش عمومی بازی گردید.

پس از انتخاب سرور و ورود به لابی، شما یک سری اتاق هایی را خواهید دید که توسط دیگر افراد آنلاین در بازی ساخته شده اند. سمت راست صفحه یک پنل کاربری وجود دارد که شامل اطلاعاتی از شما و آمارهای مربوط به شما می باشد.

برای ورود به یکی از اتاق هایی که قبلا توسط کاربران کافیست روی اتاق مورد نظر خود کلیک نمایید. توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب بازی باید اتاق هایی را برگزینید که وضعیت درحال انتظار داشته باشند.

وضعیت پایان بازی و شروع بازی ، وضعیت هایی هستند که شما دیگر قادر به ورود به آن ها نخواهید بود. همچنین برخی اتاق های بازی، دارای یک آیکون قفل گذاری شده می باشند که به این معناست که اتاق مورد نظر خصوصی بوده و فقط برای اعضایی که از آن پسوورد آگاهی دارند قابل ورود می باشد.

در مرحله بعدی از آموزش ورود به بازی و اتاق ها پس از ورود به یکی از اتاق های در حال انتظار شما به صورت پیش فرض به یکی از تیم های اتاق بازی می پیوندید.

در پنل سمت چپ و راست می توانید به دلخواه تیم خود را عوض نموده و یا کاراکتر خود را نیز تغییر دهید.

در پنل سمت راست یک سری جزئیات در رابطه با سلاح پیش فرض در اختیار شما و همچنین مپ و نقشه ای که باید در آن به اجرای بازی بپردازید، وجود دارد.

در پنل سمت پایین صفحه نیز صفحه وجود دارد که با استفاده از آن می توانید با دیگر کاربران داخل بازی گفتگو نمایید.

در بخش بعدی آموزش ورود به بازی و اتاق ها در بازی زولا می توان نوع اسلحه ها را نیز تغییر داد و سلاحی دلخواه را انتخاب نمود.

پس از اتمام مراحل بالا و با تکمیل شدن تعداد نفرات مورد نیاز برای شروع بازی، بازی به اجرا در آمده و شما می توانید از هیجان موجود، نهایت لذت را ببرید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.