چگونگی بزرگنمایی دو انگشتی تصاویر و ویدیو در اینستاگرام

اینستاگرام در جدیدترین آپدیت یا به روز رسانی که برای اپلیکیشن خود منتشر کرده، یک حالت جدید با نام بزرگنمایی دو انگشتی را ارائه می‌کند که منجر به ساختن ویدیو های کوتاه و بسیار جالب خواهد شد.
دوشنبه، 18 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی بزرگنمایی دو انگشتی تصاویر و ویدیو در اینستاگرام

قابلیت بزرگنمایی اینستاگرام – امکان بزرگنمایی در iOS

در توئیتی از اینستاگرام پیامی به این شکل آمده است Today we’re bringing zoom to Instagram on iOS که خبر از اضافه شدن قابلیت Zoom به اینستاگرام برای سیستم عامل iOS می‌ دهد.

اینستاگرام به یک باره بیش فعال شده است! در ابتدا خبر هایی از امکان ترجمه کپشن ها و متن به میان آمد و عملی شد، پس از آنها قابلیت Stories و حالا هم بهبود عملکرد برنامه کاربردی Instagram برای پلتفورم iOS در دست پردازش است.

اینستاگرام بطور مشخص می‌ گوید، قابلیت Zoom در بزرگنمایی تصاویر و ویدیو های Feed، پروفایل و سربرگ بسیار محبوب Explore کاربران، قابل استفاده است.

منظور از Feed همان برگهای است که تازه ترین ها را از افرادی که آنها را Follow می‌ کنید به نمایش در می‌ آورد.

در بخش Explore هم قابلیت Stories داستان هایی را از کسانی که دنبال می‌ کنید به نمایش در می‌ آید.

با توجه به قابلیت تازه Low-Light حالا می‌توانید تصاویر و ویدیو های بهتری را در محیط های کم نور ثبت کنید؛ زمانی که در محیط کم نوری باشید، دوربین بطور خودکار وضعیت را تشخیص می‌ دهد و این دکمه نمایش داده می‌ شود.

اینستاگرام به تازگی اعلام کرده بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر دارد، بنابراین برای نگهداری و جذب این تعداد کاربر باید هم به فکر بهبود این سیستم اشتراک گذاری رسانه باشد!


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.