اطلاعاتی از ظروف غذاخوری غیر سمی و عاری از ماده شیمیایی بیسفنول ای (BPA) برای نوزادان و کودکان نوپا

در این مقاله سعی شده است در خصوص ظروف مناسب برای کودک نوپا و نوزاد اطلاعاتی ارائه شود.
چهارشنبه، 22 بهمن 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اطلاعاتی از ظروف غذاخوری غیر سمی و عاری از ماده شیمیایی بیسفنول ای (BPA) برای نوزادان و کودکان نوپا
روزی نیست که در مورد اثرات زیانبخش بیسفنول ای (BPA) مطلبی به گوشمان نرسد. خبر خوب برای والدین نگران آن است که بسیاری از شرکت ها ظروف غذاخوری عاری از بیسفنول ای از جمله شیشه شیرهایی با طرح های کودکانه، کارد و چنگال کودکانه استیل در طرح های حیوانی را برای نوزادان و کودکان نوپا تولید کرده اند.
 
در صورتی که بخواهید با شیشه به نوزاد خود شیر بدهید، می توانید انواع پلاستیکی را کاملاً به کناری گذاشته و نمونه های استیل کاملاً غیر سمی با نشان تجاری Kid Kanteen را انتخاب کنید. همچنین می توانید از نوعی شیشه پلاستیکی نشکن دارای خلوص شیشه ای استفاده کنید. همچنین شیشه شیرهایی وجود دارند که سری پستانک آنها شبیه به سینه مادر می باشد. زمانی که کودک بتواند خود به تنهایی از شیشه شیر بنوشد آنگاه می توانید، شیشه شیرها و فنجان های مخصوصی که در بازار یافت می شود را تهیه کنید به طوری که می توان کودک را به وسیله آنها سرگرم و مشتاق به شیر خوردن تنهایی نمود.

اطلاعاتی از ظروف غذاخوری غیر سمی و عاری از ماده شیمیایی بیسفنول ای (BPA) برای نوزادان و کودکان نوپا

هنگامی که کوچولوی شما به سن تغذیه از غذای جامد رسید، برای او مجموعه غذاخوری استیل خریداری کنید. چنانچه کودک تمایل به استفاده از دستان خود در زمان صرف غذا بود، می توانید برایش قاشق و چنگال استیل با طرح حیوانات تهیه کنید. هنگامی که کودک نحوه استفاده از فنجان را به طور مستقل آموخت می توانید لیوان های نوشیدنی با روکش سیلیکونی را برای او خریداری کنید. و در صورتی که به دنبال ظروف غذا خوری دوستدار طبیعت برای مسافرت تابستانی خود هستید می توانید ظروف پلاستیکی زیستی ساخته شده از ذرت را امتحان کنید که جمع و جور، سبک و برای هر مناسبتی از پیک نیک گرفته تا هواپیما مناسب می باشند.
 
سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این برنامه یا مقاله با کمک از کارشناسان و اطلاعات موجود در اینترنت بدست آمده است. داده های موجود در این مقاله ممکن است با داده های مربوط به کودک شما مطابقت نداشته باشد. اکیداً توصیه می شود رهنمودها و توصیه های موجود در این برنامه را بدون مشورت با پزشک خود اعمال نکنید.
 
 
منبع: اپلیکیشن ردیاب کودک (‏Baby Tracker‏)‏


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.