اسباب بازی هایی که می توانید با استفاده از وسایل خانه بسازید

ساخت اسباب بازی های دست ساز از مواد بازیافتی برای فرزند خود می تواند یکی از راه های حفظ محیط زیست به حساب آید. اطلاعات بیشتر را در این مقاله بیابید.
شنبه، 22 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اسباب بازی هایی که می توانید با استفاده از وسایل خانه بسازید
روز جهانی زمین پاک می آید و می رود اما چرا این جشن 24 ساعته جهانی را به یک تعهد طولانی مدت برای پیروی از یک سبک زندگی آگاهانه تر نسبت به محیط زیست تبدیل نکنیم؟ یک راه ساده برای کمک به حفظ کره زمین آن است که خودمان برای فرزندانمان اسباب بازی بسازیم. به گفته قدیمی ها کودکان معمولاً بیشتر از بازی با خود اسباب بازی دوست دارند با جعبه مقوایی یا جعبه آن بازی کنند. این گفته در مورد بسیاری از مواد با قابلیت استفاده مجدد که در خانه یافت می شوند صدق می کند. به عنوان مثال می توانید یک اقیانوس یا لامپ رنگی لاوا را از یک بطری بازیافتی بسازید. شرکتی تحت عنوان مِیکدو (Makedo) از طریق کیت های خلاقانه خود به کودکان نحوه ساخت وسایلی را با استفاده از اسبابی که در اختیار دارند آموزش می دهد. کیت عروسک خانگی این شرکت زباله را به اثری خارق العاده به لحاظ معماری تبدیل می کند. طرح های دیگر، ساخت اسباب بازی ماری شکل از کراوات بازیافتی، ساخت یک تئاتر عروسکی از جعبه بازیابی یا تبدیل جعبه آب میوه به گیتار را شامل می شود. زمانی که آب پرتقال خود را مصرف کردید قوطی آن را به یک قایق بادبانی یا خانه عروسکی تبدیل کنید. کیسه پلاستیک خرید را به یک چتر نجات برای اسباب بازی های آدمکی کوچک خود تبدیل سازید. برای الهام گرفتن بیشتر می توانید از 5 اسباب بازی دوستدار طبیعت که می توانید خود از وسایل معمولی موجود در خانه بسازید مواردی را بیاموزید. به عنوان مثال از قوطی سرلاک برای ساخت طبل استفاده کنید. و پنج فعالیت مربوط به مهارتهای حرکتی سازگار با محیط زیست برای کودک نوپای خود با استفاده از وسایلی مانند جعبه تخم مرغ و قالب های مافین را از دست ندهید.
 
سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این برنامه یا مقاله با کمک از کارشناسان و اطلاعات موجود در اینترنت بدست آمده است. داده های موجود در این مقاله ممکن است با داده های مربوط به کودک شما مطابقت نداشته باشد. اکیداً توصیه می شود رهنمودها و توصیه های موجود در این برنامه را بدون مشورت با پزشک خود اعمال نکنید.
 
 
منبع: اپلیکیشن ردیاب کودک (‏Baby Tracker‏)‏


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.