معرفی مراکز خرید، درمانی و رستوران‌های معروف در تهرانپارس

تهرانپارس دارای امکانات رفاهی متنوع و متعددی است. اکثر این امکانات رفاهی در تهرانپارس غربی قرار گرفته‌اند، در نتیجه تهرانپارس غربی از تهرانپارس شرقی پر رفت‌وآمدتر است
يکشنبه، 16 آبان 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
معرفی مراکز خرید، درمانی و رستوران‌های معروف در تهرانپارس
تهرانپارس از جمله وسیع‌ترین محله‌های شرق تهران به شمار می‌آید. محدودهٔ تهرانپارس از انتهای جهت شرقی به بلوار پروین، از انتهای جهت غربی به شهید باقری و از سمت جنوب به دماوند محدود می‌شود. تهرانپارس دارای پارک‌های زیبا و طبیعی چون سرخه حصار، لویزان، پارک ملی خجیر و پارک ملی یاس فاطمی است.

ساکنان تهرانپارس بیشتر روزهای تعطیل و اوقات فراغت‌شان را در این طبیعت‌های بکر و زیبا می‌گذرانند. وجود این پارک‌های سرسبز که پوشیده از انواع درختان هستند، موجب شده محلهٔ تهرانپارس از مناظر تماشایی و آب و هوای مطبوعی بهره‌مند شود.

موقعیت جغرافیایی محلهٔ تهران پارس

محلهٔ تهرانپارس در منطقه ۴ و ۸ شهرداری تهران واقع شده است. به دلیل وجود بلوار پروین تهرانپارس به دو قسمت، تهرانپارس غربی و تهرانپارس شرقی تقسیم شده است. به طور کلی تهرانپارس ۴ فلکه دارد. امروزه فلکه دوم و فلکه چهارم به چهارراه تبدیل شده‌اند. تهرانپارس ۶۰ کوچه افقی و ۱۱خیابان عمودی  دارد که مشبک شکل هستند واز وضعیت دسترسی خوبی برخوردارند. در دوران گذشته بلوار اصلی تهرانپارس به نام آرش تیرانداز شناخته می‌شد اما به مرور زمان به آیت‌الله خوشوقت تغییر پیدا کرد.

امکانات محلهٔ تهرانپارس

تهرانپارس دارای امکانات رفاهی متنوع و متعددی است. اکثر این امکانات رفاهی در تهرانپارس غربی قرار گرفته‌اند، در نتیجه تهرانپارس غربی از تهرانپارس شرقی پر رفت‌وآمدتر است. در واقع وجود این امکانات رفاهی موجب شده منطقهٔ تهرانپارس بیش از پیش مورد توجه خریداران و سرمایه‌گذاران قرار بگیرد.

 
معرفی مراکز خرید، درمانی و رستوران‌های معروف در تهرانپارس


برای آگاهی از مظنه آپارتمان‌های تهرانپارس می‌توانید به سایت دیوار  و همچنین سایت‌های آنلاین دیگری چون؛ شابش، کیلید، شیپور و ۷ ملک مراجعه کنید. از جمله مهم‌ترین امکانات درمانی محلهٔ تهرانپارس؛ می‌توان به بیمارستان بانوان آرش و بیمارستان تهرانپارس؛ مشهورترین مراکز خرید؛ مرکز خرید پارسیان و مرکز خرید سپید، معروف‌ترین رستوران‌ها؛ رستوران چاکوچ شعبه تهرانپارس، برگرلند تهرانپارس و رستوران سنتی عمارت، اشاره کرد.

مرکز خرید سپید

مرکز خرید سپید یا پاساژ سپید از جمله پاساژهای پر طرفدار و مشهور در محله فلکه اول تهرانپارس است که بورس محصولات متنوعی چون؛ خدمات موبایل، جواهرات و اکسسوری، آرایش و بهداشتی و پوشاک و کیف و کفش است. پاساژ سپید دارای سه تالار پذیرایی و یک تالار فود کورت است.

اگر به مطالعه و خرید کتاب علاقه‌مند هستید باید بدانید که مرکز خرید سپید بخش‌های جذابی چون شهر کتاب دارد که در آن کتاب‌ها با موضوعات مختلفی به فروش می‌رسند. این مجتمع خرید با بهترین و به روزترین متد روز دنیا ساخته شده است. برای دسترسی به مرکز خرید سپید می‌توانید از وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند؛ مترو، خطوط بی آر تی، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید.

مرکز خرید پارسیان

مرکز خرید پارسیان ۱۰ طبقه دارد و در فلکه دوم تهرانپارس واقع شده است. در مرکز خرید پارسیان تنوع اقلام و برند‌های متفاوتی وجود دارد که طیف گسترده‌ای از نیازهای مشتریان را تامین می‌کند. از جمله فروشگاه‌های این مجموعه شامل؛ فروشگاه پوشاک، فروشگاه اسباب‌بازی، فروشگاه کتاب، مغازه های موبایل فروشی و... می‌شود.

این مجتمع امکانات رفاهی فراوانی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به ۸ دستگاه آسانسور که برخی شیشه‌ای و ۴ دستگاه  دیگر آن، پله‌برقی هستند. در بدو ورود به این مرکز خرید محو زیبایی‌های آن می‌شوید زیرا پارسیان نورپردازی‌های داخلی و خارجی فوق‌العاده‌ زیبایی دارد که برندهای مطرح اروپای آن را طراحی کرده اند.
 

معرفی مراکز خرید، درمانی و رستوران‌های معروف در تهرانپارس



بیمارستان تهرانپارس

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی تهرانپارس با داشتن پزشکان متخصص و پرسنل کارآزموده و متعهد و تخصص‌هایی چون؛ متخصص قلب و عروق، بیهوشی، زنان و زایمان، اطفال، جراحی عمومی، با امکانات و تجهیزات پیشرفته و به‌روز آماده خدمت‌رسانی به مراجعه کنندگان محترم است.

گروه اورژانس بیمارستان تهرانپارس دارای چند تخصص است. همه تخت‌های قسمت اورژانس به مانیتورینگ قلبی عروقی و پاکس اکسیمتری مجهز هستند. علاوه بر این افراد می‌توانند برای وصل سرم و تزریق تحت نظر متخصصان اورژانس پذیرش شوند.


بیمارستان بانوان آرش

بیمارستان بانوان آرش به صورت شبانه‌روزی، پذیرای مراجعان بیماری‌های داخلی است. بیمارستان بانوان آرش در بزرگراه رسالت، بعد از اتوبان شهید باقری، شهید باغدارنیا (رشید شمالی)، نبش کوچه ۱۶۲ واقع است. درمانگاه بانوان آرش با خدماتی چون درمانگاه‌های جراحی، قلب و عروق، کلیه و مجاری ادراری، فوق تخصص غدد، فوق تخصص گوارش، عفونی، مغز و اعصاب ناباروری، طب فیزیکی و... را به مراجعان محترم ارائه می‌دهد.


رستوران سنتی عمارت

رستوران سنتی عمارت در فلکه دوم تهرانپارس، نرسیده به چهارراه تیرانداز، نبش ۱۶۲ غربی جنب بانک پارسیان، واقع است. این رستوران دارای منوهای متنوعی چون انواع کباب‌ها و سرویس چای و موسیقی زنده است. منوی کافی‌شاپ رستوران عمارت شامل؛ نسکافه، کاپوچینو، کیک شکلاتی و...می‌شود و گارسون‌هایی متعهد و منظم دارد.


 
معرفی مراکز خرید، درمانی و رستوران‌های معروف در تهرانپارس

رستوران برگرلند تهرانپارس
رستوران برگرلند تهرانپارس همانگونه که از نامش پیداست، انواع برگرها و پیتزاها را طبخ می‌کند و کیفیت عالی غذاهای این رستوران زبانزد است. همچنین می‌توان یکی از بهترین فارفاله‌ها را در رستوران برگرلند امتحان کرد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.