دو کتاب درباره بهداشت روان کودکان

عوامل متعددي در خانواده وجود دارد که بر شکل‌گيري الگوهاي پنداري، گفتاري و رفتاري کودک تأثير مي‌گذارد که در ميان اين عوامل، البته نقش مادر، نقش متمايز و برجسته‌اي است. روان‌شناسان مي‌گويند 75درصد شخصيت يک کودک از بدو تولد تا 6 سالگي، 20 درصد از 6 تا 18 سالگي و فقط 5 درصد شخصيت او از 18 سالگي تا آخر عمر شکل مي‌گيرد. کتاب «من با
سه‌شنبه، 29 تير 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دو کتاب درباره بهداشت روان کودکان
دو کتاب درباره بهداشت روان کودکان
دو کتاب درباره بهداشت روان کودکان






کتاب« من با کودکم»

نوشته: معصومه عبدالعليان
ناشر: انتشارات قطره
عوامل متعددي در خانواده وجود دارد که بر شکل‌گيري الگوهاي پنداري، گفتاري و رفتاري کودک تأثير مي‌گذارد که در ميان اين عوامل، البته نقش مادر، نقش متمايز و برجسته‌اي است. روان‌شناسان مي‌گويند 75درصد شخصيت يک کودک از بدو تولد تا 6 سالگي، 20 درصد از 6 تا 18 سالگي و فقط 5 درصد شخصيت او از 18 سالگي تا آخر عمر شکل مي‌گيرد. کتاب «من با کودکم» به بحث در همين زمينه مي‌پردازد؛ بحث‌هايي که شما بي‌ترديد در تربيت و بزرگ کردن فرزندتان در سن نوپايي با آن روبه‌رو هستيد و مي‌توانيد با استفاده از مطالب اين کتاب از بروز مشکلات تربيتي، بهداشتي و روان‌شناختي در فرزندتان پيشگيري کنيد.
*******
کتاب« 1001 کاري که بچه‌ها بايد ببينند و انجام دهند»
نوشته: هري. اچ. هريسون
ترجمه: الهام آرام‌نيا، شمس‌الدين حسيني
ناشر: انتشارات هيرمند
همه بچه‌ها درباره اين موضوع که بعد از فارغ‌التحصيلي مي‌خواهند چه کاره شوند، فکر و صحبت مي‌کنند اما کم نيستند بچه‌هايي که حتي در سنين نوجواني و جواني خودشان هم نمي‌دانند که خانه (غذاي مجاني، تهويه مطبوع، آغوش گرم مادر و پول پدر) تا بزرگسالي براي آنها نمي‌ماند و هزاران کار وجود دارد که هر شخص نياز دارد در دوران کودکي‌اش آنها را ببيند و انجام دهد تا باور، جرات و اطمينان به دست آورد وقتي دوره بزرگسالي فرا مي‌رسد، از خانه برود و مستقلانه زندگي کند. کتاب به شما مي‌گويد که شما مي‌توانيد از همان سال‌هاي اوليه زندگي فرزندان‌تان آنها را براي دوره بزرگسالي آماده کنيد يا چشم به هم بگذاريد و ببينيد فرزند بزرگسالتان با پيژامه در پايين پله‌ها منتظر شام است!
منبع:www.salamat.com




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.