آموزش خرید و فروش سندباکس در والکس

خرید و فروش سندباکس بسیار آسان است و روش‌های مختلفی هم برای به‌دست‌آوردن این رمزارز وجود دارد، ارزهای دیجیتال و شبکه‌های بلاک‌چین زیادی وجود دارد که از متاورس استفاده می‌کنند و یکی از این رمزارزها هم ارز دیجیتال سند SAND است
سه‌شنبه، 24 اسفند 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
آموزش خرید و فروش سندباکس در والکس
اگر کمی درباره متاورس و دنیای آن چیزی شنیده باشید، بدون شک تأیید می‌کنید که یکی از جذاب‌ترین و فناوری‌های دنیای بلاکچین است. ارزهای دیجیتال و شبکه‌های بلاک‌چین زیادی وجود دارد که از متاورس استفاده می‌کنند و یکی از این رمزارزها هم ارز دیجیتال سند SAND است.

شما درباره خرید ارز دیجیتال سندباکس چه می‌دانید؟ اصلاً آیا دنبال سرمایه‌گذاری در برترین ارزهای دیجیتال متاورس هستید؟ اگر پاسختان به این سؤال‌ها مثبت است اما درباره روش معامله و آموزش خرید و فروش سندباکس اطلاعاتی ندارید، خواندن این مطلب کمک می‌کند تا اطلاعات کافی را به دست آورید. همراه ما باشید.

سندباکس چیست؟

توکن Sand یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم است و رمزارز اکوسیستم Sandbox محسوب می‌شود. این رمزارز بیشتر برای کسب درآمد از فعالیت‌هایی که داخل بازی سندباکس انجام می‌شود طراحی شده است، اما می‌توان آن را در زمینه‌های دیگری هم دست آورد یا خرج کرد. SAND توکن مدیریتی این اکوسیستم هم محسوب می‌شود و دارندگان آن می‌توانند در فرایند تصمیم‌گیری پلتفرم سندباکس شرکت کنند.

نکته دیگری که درباره پلتفرم سندباکس وجود دارد ویرایشگرهای سه‌بعدی است که در آن کاربران می‌توانند بازی‌ها و آیتم‌های مختلفی ایجاد کنند. همچنین این رمزارز را می‌توان در بازار سند معامله و با سرمایه‌گذاری در آن، به سود برسند.

توکن‌ها به‌عنوان یک NFT به بلاک‌چین Sandbox اضافه می‌شوند، تا بتوان درباره اصالت و واقعی بودن توکن‌ها مطمئن شد و هیچ شبهه‌ای برای جعلی بودن و تکراری بودن آنها وجود نداشته باشد.

درباره بازی سندباکس

بازی Sandbox بازی کامپیوتری است که در آن یک نقشه بزرگ به مناطق کوچک‌تری به اسم lands تقسیم شده است و بازیکنان در آن می‌توانند زمین‌ها و مناطقی که در طی پشت سر گذاشتن مراحل مختلف انجام داده‌اند به‌عنوان ملک در بازار NFT خریدوفروش کنند. بازیکنان در می‌توانند زمین‌های خود را با دیگر دارایی‌ها NFT مبادله کنند تا ارزش آنها را افزایش دهند.

همچنین می‌توانند زمین خود را به دیگر بازیکنان اجاره دهند یا حتی در پلتفرم متاورس با اشتراک گذاشتن دارایی‌ها خود در آنجا، رویداد‌هایی در آنها برگزار کنند و هزینه پذیرش بگیرند.

سندباکس برای کاربران و بازیکنان آن بسیار متفاوت و کاربردی است و همه افرادی که معامله ارز دیجیتال سند را انجام می‌دهند، می‌توانند در بستر متاورس یا با تبدیل آن به NFT به بازدهی بسیار قابل‌قبول و کسب درآمد برسند.

علاوه بر همه این ویژگی‌ها، چندین بازیکن می‌توانند زمین‌ها و ملک‌هایی که در بازی به دست آورده‌اند را با یکدیگر متصل کنند تا ملک بیشتری داشته باشند و به‌تبع آن هم پول و سود بیشتری دریافت کنند.
 
آموزش خرید و فروش سندباکس در والکس


مجموع عرضه توکن‌های سند ۳ میلیارد خواهد بود و اکثریت آن هم متعلق به بنیان‌گذاران، مشاوران و تیم آن است. لیست نام افرادی که در جمع شرکای این پروژه قرار دارند بسیار زیاد است و نام شرکت‌‌های مختلفی چون Atari ، CareBear و Square Enix را در این لیست می‌توان دید. این شرکا قبلاً زمین‌های بزرگی را خریداری کرده‌اند و تجربیات منحصربه‌فردی برای بازیکنان خود فراهم کرده‌اند.

تاریخچه خرید ارز دیجیتال سند باکس

ارز دیجیتال سندباکس در پاییز ۲۰۲۰ از طریق عرضه اولیه مبادله (IEO) در صرافی بایننس وارد لیست ارزهای دیجیتال شد و از همان زمان امکان خرید ارز دیجیتال سندباکس فراهم بود. این رمزارز کار خود را با قیمت ۰.۰۰۸۳ دلار آغاز کرد و قیمت آن تا فوریه ۲۰۲۱، حدوداً ثابت بود یا تغییرات کمی داشت.

در اوایل سال ۲۰۲۱، توکن‌های SAND تا ۰.۹۰ دلار افزایش پیدا کرد و این رشدی قابل‌توجه بود. بااین‌حال، SAND در ماه‌های تابستان سال ۲۰۲۱ بیش از ۵۰ درصد کاهش یافت. پس از اینکه فیس‌بوک تغییر نام تجاری خود را به متا اعلام کرد، Sandbox از ۸ دلار گذشت و مجدد در پایان نوامبر ۲۰۲۱ با یک رشد قیمت مواجه شد. این توکن در حال حاضر جزء ۵۰ کوین برتر بازار از لحاظ ارزش است و قیمت آن مرز ۶ را رد کرده است.

خرید و فروش سندباکس در والکس

خرید و فروش سندباکس بسیار آسان است و روش‌های مختلفی هم برای به‌دست‌آوردن این رمزارز وجود دارد. اگر قصد خرید این رمزارز را دارید می‌توانید خرید سند باکس را از اینجا انجام دهید. خرید و فروش سندباکس در والکس بسیار آسان است و فقط کافی است در صرافی یک حساب کاربری بسازید و از طریق حساب کاربری خود، وارد بازار ارز دیجیتال سندباکس شوید.

روش‌های دیگری هم که برای به دست آورد سندباکس وجود دارد شامل موارد زیر است:

·         تعویض ETH با SAND در یونی سواپ
·         دریافت SNAD از طریق برنامه سندباکس
·         دریافت SAND از طریق Community Airdrops
·         برنده‌شدن از طریق مسابقات مختلف و به‌دست‌آوردن آن

 
آموزش خرید و فروش سندباکس در والکس

روش خرید ارز دیجیتال سندباکس

برای خرید و فروش سندباکس در والکس، ابتدا وارد سایت شوید و یک حساب در صرافی ایجاد کنید. سپس بعد از ساخت و تأیید حساب کاربری خود، وارد لیست بازارها شوید و از میان اسامی مختلف بازارها، بازار SAND را پیدا کنید.

با ورود به بازار سندباکس می‌توانید از دو قسمت پرداخت یا دریافت سندباکس، این ارز دیجیتال را بخرید. برای خرید سندباکس مقدار مبلغی که به‌ازای خرید پرداخت می‌کنید را بنویسید تا در کادر زیر آن مقدار سندباکسی که می‌توانید دریافت کنید را نمایش دهد. در نظر داشته باشید که برای پایین کادر قیمت تقریبی یک SAND ثبت شده است و با درنظرگرفتن ارزش آن به تومان، قیمت خرید سندباکس را وارد کنید.

سپس دکمه شروع معامله را بزنید و وارد مرحله بعدی از خرید ارز دیجیتال سندباکس شوید. روش فروش سندباکس در والکس هم درسته مشابه همین روش است با این تفاوت که به‌ازای پرداخت SAND، تومان دریافت خواهید کرد.

تیم والکس جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف و تهران را در خودش جای‌داده است که در زمینه‌های گوناگون برنامه‌نویسی، مدیریت و مال تخصص دارند. ازآنجایی‌که در سال‌های اخیر دسترسی ایرانیان به بازارهای خارجی و وجود کلاهبرداران داخلی، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران داخلی را دچار دردسر کرده است

والکس تلاش کرد تا با ساخت پلتفرمی جامع، کامل امن برای خریدوفروش ارزهای دیجیتالی به کاربران کمک کند. اگر شما هم دنبال استفاده از یک صرافی امن و معتبر هستید، والکس بهترین پیشنهاد است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.