7 نکته درباره لباس زمستاني

هوا کم‌کم دارد رو به سردي مي‌رود و ديگر وقتش رسيده که مثل هرسال، دنبال لباس‌هايي باشيم که براي مقابله با سرماي زمستان، مناسب‌ترند. اما به غير از کودکان که از سنگيني و دست‌وپاگيري لباس‌هاي زمستاني خوش‌شان نمي‌آيد، بزرگ‌ترهايي هم هستند که حاضرند از سرما بلرزند ولي لباس زمستاني را خصوصا در مهماني‌ها به تن
چهارشنبه، 4 اسفند 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
7 نکته درباره لباس زمستاني

7 نکته درباره لباس زمستاني
7 نکته درباره لباس زمستاني


 





 
هوا کم‌کم دارد رو به سردي مي‌رود و ديگر وقتش رسيده که مثل هرسال، دنبال لباس‌هايي باشيم که براي مقابله با سرماي زمستان، مناسب‌ترند. اما به غير از کودکان که از سنگيني و دست‌وپاگيري لباس‌هاي زمستاني خوش‌شان نمي‌آيد، بزرگ‌ترهايي هم هستند که حاضرند از سرما بلرزند ولي لباس زمستاني را خصوصا در مهماني‌ها به تن نکنند. مي‌دانيد چرا؟ چون اين لباس‌ها خيلي‌ها را چاق‌تر از آنچه هستند، نشان مي‌دهد. اگر اين نگراني، نگراني شما هم هست، 7 توصيه زير را بخوانيد:
1 لباس‌هاي زير گرمي بپوشيد که کاملا اندازه و مناسب اندام شما است. اين گونه لباس‌ها درحالي که بدن شما را بدون ايجاد حجم اضافي در برابر سرما مقاوم مي‌کند، تهويه خوبي نيز دارد و ضمنا هر چه تعداد لايه‌هاي لباس کمتري بپوشيد، لاغرتر به نظر مي‌رسيد. لباس زير شما بايد تنگ و چسب باشد تا تقريبا مانند يک شکم‌بند و کمربند عمل ‌کند و از برجسته کردن شکم‌تان جلوگيري ‌کند.

7 نکته درباره لباس زمستاني

2 اگر قصد داريد در زمستان دامن يا پيراهن بپوشيد، با پوشيدن جوراب‌هاي ساق‌بلند چسبان پشمي مي‌توانيد پاهاي‌تان را لاغرتر نشان بدهيد. ترجيحا جورابي ‌تيره‌رنگ انتخاب کنيد.
3 با پوشيدن لباس‌هايي که از پارچه‌هاي گرم‌تري تهيه شده، مي‌توانيد از لايه‌هاي لباس کمتري استفاده کنيد. به جاي لباس‌هاي نخي ضخيم و کلفت، لباس‌هاي پشمي يا ابريشمي بپوشيد.

7 نکته درباره لباس زمستاني

4 کت‌هايي بپوشيد که متناسب اندام شما باشد. يک کت بسيار تنگ و چسبان با بادکردگي و حجم ناخوشايند و بدمنظره باعث مي‌شود چاق‌تر به نظر برسيد.
5 با پوشيدن يک شال پشمي، شيک‌تر مي‌شويد. اين شال باعث افزايش حجم شما نمي‌شود و در عوض، ظاهرتان را آراسته‌تر مي‌کند. شال از شال گردن بهتر است چون در عين حال که باعث مي‌شود آراسته به نظر برسيد، گرم‌تان مي‌کند.
6 براي اينکه ظاهرتان رسمي‌تر شود، پالتوي بلندي با يقه و دکمه‌هاي مناسب انتخاب کنيد.
7 يک ژاکت ورزشي يا کت اسپرت راه‌راه يا يک جليقه گرم با رنگ‌هاي خنثي مانند قرمز، سبز يا قهوه‌اي بپوشيد.
منبع:www.salamat.com



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.