خصوصيات زوج هاي خوشبخت

عشق راهي براي ابراز احساسات است... اما براي ابراز عشق تان نبايد حتماً منتظر مناسبات و فرصت هاي خاص باشيد. يا به کار بستن اين عادات ساده اما مهم در زندگي خود، رابطه عشقي تان را بيش از پيش رونق بخشيد تا شما نيز جزو زوج هاي خوشبخت به حساب بياييد.
يکشنبه، 3 مهر 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
خصوصيات زوج هاي خوشبخت

خصوصيات زوج هاي خوشبخت
خصوصيات زوج هاي خوشبخت


 





 
عشق راهي براي ابراز احساسات است... اما براي ابراز عشق تان نبايد حتماً منتظر مناسبات و فرصت هاي خاص باشيد. يا به کار بستن اين عادات ساده اما مهم در زندگي خود، رابطه عشقي تان را بيش از پيش رونق بخشيد تا شما نيز جزو زوج هاي خوشبخت به حساب بياييد.
1- حداقل روزي يک بار به همسرتان بگوييد: « دوستت دارم». مطمئن باشيد که همسرتان به شنيدن اين کلمات نياز دارد.
2- تا پايان عمر خود، قرار ملاقات هايتان با جنس مخالف فقط با همسرتان باشد. با وي حتي بهتر از زماني که نامزد بوديد رفتار کنيد. يادتان باشد که هميشه بايد عاشق و معشوق باقي بمانيد. پس وقتي براي شام بيرون مي رويد، درب را براي خانم تان باز کنيد، صندلي را براي وي بيرون بکشيد و موقع قدم زدن دستهاي همديگر را بگيريد.
3- مسايل پيش پاافتاده را جدي نگيريد. هم مي توانيد اجازه دهيد که عادات بد همسرتان اعصاب شما را به هم بريزد و اذيت تان کند و هم مي توانيد اين عادات را بپذيريد دارد در خميردندان را موقع مسواک زدن باز گذارد؟ خميردندان تان را جدا کنيد. آيا شوهرتان عادت دارد لباس هايش را در همه خانه پخش کند؟ توجه نکنيد، يا اگر هم خيلي اذيت تان مي کند، آنها را جمع کنيد. هميشه به خاطر داشته باشيد که در قبال اين گذشت شما، همسرتان هم کارهاي فوق العاده اي خواهد کرد.
4- به جنبه مثبت قضيه فکر کنيد. به جاي اين که در مورد راه هايي که همسرتان موجب ياس و ناراحتي شما مي شود فکر کنيد، راجع به همه چيزهاي مثبتي در مورد او فکر کنيد که هميشه نظرتان را جلب مي کرده است.
5- وقتي عصباني مي شويد، کمي صبر کنيد. وقتي هردوي شما عصباني هستيد، اصلاً با هم صحبت نکنيد. چند دقيقه صبر کنيد، بيرون رفته و کمي قدم بزنيد يا دراز بکشيد. براي مدتي از همديگر دور شويد. يک مکث کوتاه به هردوي شما اين امکان را مي دهد که به جاي ناراحت کردن و رنجاندن همديگر، عاقلانه در مورد چيزي که موجب ناراحتي تان شده است. با يکديگر صحبت کنيد.
6- هيچ وقت از اسرار و ضعف هاي همسرتان عليه او استفاده نکنيد. آنچه به نظر غير مهم، جزيي و پيش پاافتاده مي آيد، ممکن است در نظر همسرتان مهم است و به هيچ عنوان در مورد آن با دوستان، مادر، خانواده همسر يا هيچ کس ديگر صحبت نکنيد. همچنين سعي نکنيد موقع دعوا آن مسائل را به رخ او بکشيد. يک رابطه عاشقانه رابطه اي است که طرفين بتوانند به همديگر اعتماد کنند و رازهاي دروني شان را براي هم مطرح کنند.
7- اول به همسرتان فکر کنيد. اگر هر دوي شما اين کار را انجام دهيد، مطمئن باشيد رابطه اي بسيار لذتبخش در انتظارتان خواهد بود. تا مي توانيد، در جواب درخواست هاي همسرتان پاسخ مثبت بدهيد و تلاش کنيد که زندگي را براي او راحت تر کنيد و مطمئن باشيد او نيز همين کار را براي شما خواهد کرد.
8- به همسرتان احترام بگذاريد. به هيچ عنوان در مورد همسرتان پيش کسي بدگويي نکنيد. وقتي در مورد او صحبت مي کنيد، بگذاريد عشق و احترام شما براي همه آشکار شود.
9- هر روز زماني را به با هم بودن اختصاص دهيد. ببينيد چه کاري براي هر دوي شما بهتر است... با هم غذا بخوريد، آخر شب وقتي کنار هم روي مبل دراز کشيده ايد فيلم تماشا کنيد، با هم براي قدم زدن بيرون برويد و کارهايي از اين قبيل. حتي مي توانيد کارها را با هم مخلوط کرده و برنامه تان را متنوع کنيد. اگر يکي از شما در مسافرت به سر مي برد، شب ها به همسرتان زنگ بزنيد و صدايش را بشنويد. فقط مهم اين است که زماني را کنار هم بگذرانيد.
منبع:کوچه ما شماره 7.




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.