دعای فَرَج از حضرت صاحب الامر روحی له الفداء

خداوندا! بلاها و مصایب ما عظیم و بیچارگیهای ما عیان و پرده از روی کارها برداشته شده است. امید ما قطع شده و زمین با همه وسعت بر ما تنگ آمده و آسمان [نبوّت و امامت علاوه بر آسمان زمین] برکات خود را از ما دریغ داشته
دوشنبه، 23 بهمن 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دعای فَرَج از حضرت صاحب الامر روحی له الفداء
دعای فَرَج از حضرت صاحب الامر روحی له الفداء

نویسنده: آیت الله محمد خادمی شیرازی




 
الهی عظم البلاء و برح الخفاء و انکشف الغطاء و انقطع الرجاء و ضاقت الارض و منعت السماء و انت المستعان و الیک المشتکی و علیک المعول فی الشدة و الرخاء.
اللهم صل علی محمد اولی الامر الذین فرضت علینا طاعتهم و عرفتنا بذلک منزلتهم ففرج عنا بحقهم فرجاً عاجلاً قریباً کلمح البصر او هو اقرب یا محمد یا علی یا علی یا محمد اکفیانی فانکما کافیان و
خداوندا! بلاها و مصایب ما عظیم و بیچارگیهای ما عیان و پرده از روی کارها برداشته شده است. امید ما قطع شده و زمین با همه وسعت بر ما تنگ آمده و آسمان [نبوّت و امامت علاوه بر آسمان زمین] برکات خود را از ما دریغ داشته است. و تنها کسی که باید به او شکایت کرد و پناه برد، ذات پاک توست که در سختیها و راحتیها و خوبیها، تنها و تنها تو تکیه گاه ما هستی.
بارخدایا! بر محمد و آل او درود فرست، بر کسانی که اطاعت آنان را بر ما واجب فرموده، بدین وسیله مقام و مرتبه آنها را بر ما روشن ساختی. پس به حقّ آنان به ما گشایش مرحمت فرما؛ البتّه زود، بسیار زود، به قدر یک چشم به هم زدن بلکه از به هم زدن چشم هم کمتر. ای محمد، ای علی! ای علی، ای محمد! مرا کفایت کنید. آری، شما
انصرانی فانکما ناصران یا مولانا یا صاحب الزمان الغوث، الغوث، الغوث، أدرکنی، أدرکنی، أدرکنی، الساعة، الساعة، الساعة، العجل، العجل، العجل یا ارحم الراحمین بحق محمد و آله الطاهرین.(1)
کفایت کننده اید [به خاطر مقام والایی که در پیشگاه خداوند دارید] و مرا یاری نمایید زیرا شما یاران من [و تنها وسیله من] هستید. ای مولای من، ای صاحب الزمان! به فریادم برس، به فریادم برس، به فریادم برس؛ مرا دریاب، مرا دریاب، مرا دریاب؛ در همین ساعت، در همین ساعت، در همین ساعت؛ زود، زود، زود؛ ای مهربانترین مهربانان! به حق محمّد و خاندان پاک و پاکیزه او [دعایم را اجابت نما خیلی فوری، زود، آری زود].

پی نوشت ها :

1-مفاتیح الجنان، ص 115، «کفعمی» در بلد الامین فرموده که دعای فرج از زبان مقدّس حضرت صاحب الامر(ع) است که برای نجات زندانی از زندان فرموده اند.

منبع: خادمی شیرازی، محمّد، (1387)، تحفه امام مهدی، تهران، نشر موعود عصر(عج)، چاپ سوم.

 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.