Sha

سلام ی دختر هیفده ساله ام که مبتلا به مازوخیسم هستم

سلام هفده سالمه تقریبا مذهبی ام من این مشکل رو دارم انگار که خوشم میاد یکی تنبیهم کنه نه در حد شدید که باعث خونریزی بشه به کنترل شدن و زور گفتن بهم علاقه دارم با یه سری محدودیت ها نمیدونم چیکار کنم نمیدونم واقعا حس میکنم تو یه جهنمم من حتی سنم زیاد نیست و نمیتونم خودم تنهایی به روانپزشک مراجعه کنم اگه خونوادم بفهمن واقعا بد میشه حس میکنم خیلی تنهام واقعا بیماری که نمیتونم با هیشکی در میون بزارم من حتی سعی میکنم اصلا فلیم و عکسی در این باره نبینم ولی همش تو ذهنم یا تو فکر کردناام هست یا گاهی تو خواب میبینم خیلی سخته برام همه چی خیلی..
پنجشنبه، 27 مهر 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

Sha

سلام ی دختر هیفده ساله ام که مبتلا به مازوخیسم هستم

Sha ( تحصیلات : دبیرستان ، 17 ساله )

سلام هفده سالمه تقریبا مذهبی ام
من این مشکل رو دارم انگار که خوشم میاد یکی تنبیهم کنه نه در حد شدید که باعث خونریزی بشه به کنترل شدن و زور گفتن بهم علاقه دارم با یه سری محدودیت ها نمیدونم چیکار کنم نمیدونم واقعا حس میکنم تو یه جهنمم من حتی سنم زیاد نیست و نمیتونم خودم تنهایی به روانپزشک مراجعه کنم اگه خونوادم بفهمن واقعا بد میشه حس میکنم خیلی تنهام واقعا بیماری که نمیتونم با هیشکی در میون بزارم من حتی سعی میکنم اصلا فلیم و عکسی در این باره نبینم ولی همش تو ذهنم یا تو فکر کردناام هست یا گاهی تو خواب میبینم خیلی سخته برام همه چی خیلی..


مشاور: خانم طیبه قاسمی

با سلام و احترام خدمت شما خواهر گرامی؛ مشکلی که شما در خودتون می بینید یکی از فانتزی های جنسی است در موارد حاد و پیشرفته ، تحت عنوان مازوخیسم یا خویشتن آزاری عنوان می شود که در این موارد یک بیماری تلقی شده و مراحل درمان خود را توسط روانکاوان و روان پزشکان دارد. البته اینگونه احساسات در افراد مختلف جامعه با شدت کم و زیاد ممکن است وجود داشته باشد که اگر به صورت خفیف و ملایم باشد صرفا یک فانتزی جنسی است که اگر توسط ذهن خود فرد تشدید نشود و خیلی به آن پرداخته نشود و مسائل محرکی برای ان وجود نداشته باشد خیلی مشکل خاصی برای شخص ایجاد نمی کند و اگر همسر شخص نسبت به این گونه فانتزی آگاهی داشته و برای ارضاء این نیاز اقدام کند آن فرد هم مشکلی نخواهد داشت. ولی اگر این گونه نیازها تبدیل به مازوخیسم شده باشد، ممکن است مشکلاتی را برای شخص و زندگی آینده او در پی داشته باشد. حال شما اکنون اگر فکر این قضیه خیلی اذیتتان می کند و ذهنتان مدام درگیر است ، برای درمان باید اقدام کرده و حتما به یک روانکاو مطمئن و ترجیحا خانم مراجعه کنید. اصلا نترسید. خیلی از افراد مشکلاتی از این قبیل را دارند که با تکنیک هایی درمان می شوند. ولی درمان و مشاوره باید به صورت حضوری باشد و توصیه ما به شما این است که حتما به یک روانکاو مراجعه کنید. اگر هم صرفا یک حس خفیف است و خیلی اذیتتان نمی کند، باید خیلی توجهی به آن نکرده و نسبت به عدم تحریک و تشدید این حس مراقبت داشته باشید. مثلا از پیگیری اینگونه مسائل و یا دیدن فیلم ها و تصاویر محرک مرتبط اجتناب کنید. توجه به معنویات و خواندن نماز ، قران و ادعیه و انجام تمرینات ورزشی در کنترل و درمان می تواند خیلی موثر باشد. با آرزوی خوشبختی و آرامش در زندگی برای شما



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.