حسین

سلام از کجا باید بفهمم که عاشق شدم یا نه؟؟ تو دانشگاه...

سلام از کجا باید بفهمم که عاشق شدم یا نه؟؟ تو دانشگاه با یکی از دخترا آشنا شدم. اولش من ازش خوشم میومد ولی الان به شک افتادم. اون هم به شدت به من وابسته است و عاشق من شده ولی من از عشق و علاقه خودم شک دارم؟؟ نمیدونم واقعا می تونم باهاش زندگی کنم یا نه؟ هیچ نکته منفی تو وجودش نمی بینم از همه نظر به هم میایم فقط چندتا مورد هست که اذیتم میکنه! 1 اینکه شهر هامون خیلی از هم دوره! 2 اینکه 2 سال از من بزرگتره! 3 پدرم کلا با ازدواج من مخالفه. میگن هنوز زوده.
شنبه، 9 دی 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

حسین

سلام از کجا باید بفهمم که عاشق شدم یا نه؟؟ تو دانشگاه...

حسین ( تحصیلات : لیسانس ، 22 سال ساله )

سلام
از کجا باید بفهمم که عاشق شدم یا نه؟؟
تو دانشگاه با یکی از دخترا آشنا شدم. اولش من ازش خوشم میومد ولی الان به شک افتادم. اون هم به شدت به من وابسته است و عاشق من شده ولی من از عشق و علاقه خودم شک دارم؟؟ نمیدونم واقعا می تونم باهاش زندگی کنم یا نه؟ هیچ نکته منفی تو وجودش نمی بینم از همه نظر به هم میایم فقط چندتا مورد هست که اذیتم میکنه!
1 اینکه شهر هامون خیلی از هم دوره!
2 اینکه 2 سال از من بزرگتره!
3 پدرم کلا با ازدواج من مخالفه. میگن هنوز زوده.


مشاور: خانم مامن پوش

با سلام و تشکر از انتخاب ما آقای محترم ، برای ازدواج به جز عشق و علاقه نکات مهم دیگری مطرح است که لازمه شروع یک زندگی مشترک است . به عنوان نمونه داشتن شغل و درآمد ، دارا بودن بلوغ عاطفی و اجتماعی که در زیر مصداقهای آن آورده خواهد شد . پس از پایان هویت یابی فرد ابتدا به خودشناسی میرسد و در نتیجه فرد میداند چه چیزی او را خوشحال خواهد کرد و چه چیزی او را ناراحت میکند . با چه کسی میتواند زندگی کند و با چه کسی نمی تواند . میداند هدفش در آینده چه خواهد بود و چه میزان از رفت و آمد او را خوشحال خواهد کرد و ...اگر از عشق و علاقه خود آگاهی ندارید و مطمئن نیستید ، این مرحله هویت یابی را کامل طی نکرده اید . در نتیجه هنوز برای تصمیم گیری برای ازدواج زود است . صبر پیشه کنید . موفق باشید .



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.