پنجشنبه، 25 دی 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

چگونه به دخترى بفهمانم دوستش دارم؟

پرسش :

پسری ۲۱ ساله هستم، چگونه به دخترى بفهمانم دوستش دارم؟


پاسخ :
فرض بگیریم ما راه کار یا راه کارهایی به شما آموختیم که به دختر مورد نظرتان بفهمانید که دوستش دارید فکر می‌کنید بعد از این تفهیم علاقه چه اتفاق خاصی می افتد.

دوست عزیز، بدانید که بهترین و سالمترین راه برای رسیدن به مطلوبتان، اعلام این علاقمندی از طریق خانواده است. اگر از طریق خانواده اقدام کنید ضمن اعلام غیر رسمی آمادگی و بلکه قصد ازدواج خود به خانواده، به طرف مقابل (دختر خانم و خانواده اش) هم اعلام میکنید که قصد شما جدی است و نه صرفا یک هوا و هوس یا تفریح زودگذر. 

اما اگر مخفیانه و در واقع بدون قصد ازدواج میخواهید چنین کاری انجام دهید این ابراز علاقه دو صورت کلی بیشتر نخواهد داشت یا ایشان به ابراز علاقه شما پاسخ منفی می دهد که در این صورت چیزی جز ناکامی و تضییع شخصیت و تخفیف عزت نفس برای شما به ارمغان نخواهد آورد. یا این که به ابراز علاقه شما پاسخ مثبت می دهد این صورت به مراتب بدتر و آسیب زاتر است چرا که با توجه به سن نسبتا اندکتان اولا امکان ازدواج به این زودی ها فراهم نیست؛ ثانیا انتخاب شما تا حد زیادی با ملاک مندی و معیارمندی فاصله دارد؛ ثالثا اقتدار مثبت مردانه شما در همان ابتدای کار از بین خواهد رفت با ورود سرزده شما در عرصه ذهن این دختر چیزی جز دل‌مشغولی و اشتغال ذهنی کاملا بی مورد و فرسایشی نصیب این دختر از همه جا بی خبر نخواهد شد.

اگر شما به خلوت دل ایشان پا نمی گذاشتید ایشان بدون هیچ دغدغه به زندگی عادی و طبیعی خود ادامه می داد ولی شما با یک ابراز علاقه خشک و خالی ایشان برای ماه ها و سال ها از ارامش قبلی اش محروم می نمایید.

بی شک در خوشبختانه ترین حالت از ابراز علاقه شما تا مراسم عروسی حداقل چندین سال فاصله وجود دارد و این فاصله زمانی بسیار طولانی چیزی جز انتظار فرسایشی و کشنده برای طرفین ثمری نخواهد داشت.

ای کاش جوانان این مرز و بوم با رعایت اصل مهم پیشگیری در این زمینه که همانا حفظ حریم نگاه می باشد از غلتیدن در باتلاق عشق های نفس گیر و بی ثمر جلوگیری می کردند.

منبع: www.soalcity.ir


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.