خوردنی هایی که میل جنسی را افزایش می دهند (بخش سوم)

کاهش میل جنسی می تواند مشکلات فراوانی را برای زوجین به همراه داشته باشد. گزینه های مختلفی برای درمان این مشکل آزار دهنده وجود دارد که آسان ترین و مطمئن ترین آن ها درمان با مواد غذایی است. در بخش اول و دوم این مقاله به برخی مواد غذایی افزایش دهندۀ میل جنسی اشاره کردیم. در این بخش نیز موارد دیگری را برای شما خوانندۀ عزیز راسخون ذکر می کنیم.
دوشنبه، 11 شهريور 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
خوردنی هایی که میل جنسی را افزایش می دهند (بخش سوم)
با اصلاح رژیم غذایی میل جنسی تان را افزایش دهید.
 

1. مارچوبه میل جنسی را افزایش می دهد

آیا تا به حال این مثل را شنیده اید که 90 درصد ذهنی و تنها 10 درصد فیزیکی است؟ خوب، همان را می توان برای رابطه جنسی گفت. برای اطمینان از اینکه مغز شما به طور ذهنی در بازی است، روی این موضوع تمرکز کنید. ویتامین B به حفظ سطح اکسیژن در خون کمک می کند و سلول های سالم تولید می کند. برای کمک به تمرکز، انرژی و هشیاری شناخته شده است.
 

2. بهبود عملکرد جنسی با گوشت گاو ارگانیک

در حال حاضر شما باید بهانه دیگری برای سفارش استیک داشته باشید.هنگامی که بحث افزایش و حفظ میل جنسی به میان می آید، نیاسین بسیار مفید است.یک مجله تحقیقات بهداشت جنسی اذعان داشت که مردان مبتلا بهناتوانی جنسی که یک مکمل نیاسین را دریافت کردند، بهبود قابل توجهی در عملکرد جنسی خود، به نسبت مردانی که از دارونماها استفاده کرده اند، داشتند. فقط 3 اونس مصرف روزانه گوشت، 30% از دریافتی های روزانه شما را تامین می کند.
 

3. دانه های چیا :

این دانه ها را روی ماست یا کوکی ها بریزید و انرژی خود را بدست بیاورید , با توجه به نسبت های پروتئین، چربی های سالم و فیبر، دانه های چیا به شما انرژی پایداری می دهند، زیرا آنها سبب تولید انسولین و کاهش میزان قند خون می شوند.
 

4. افزایش هورمون های جنسی با دانه های کدو تنبل

دانه های کدو تنبل ،منابع روی و منیزیم هستند ، دو ماده ضروری برای افزایش سطح تستوسترون، به ویژه هنگامی که باهم ترکیب می شوند. منیزیم به طور خاص، التهاب رگ های خونی را کاهش می دهد که موجب افزایش جریان خون و سپس برانگیختگی می شود. دانه ها، منبع غنی از اسیدهای چرب غیر اشباع هستند که نشان داده شده حاوی پروستاگلندین هستند، و موجب افزایش هورمونی می شود که نقش مهمی در میل جنسی دارد و توان جنسی شما را افزایش می دهد.
 

5. کاهش استرس و افزایش میل جنسی با شکلات تیره و تلخ

کارشناسان تخمین می زنند که استرس و اضطراب تا 20 درصد از تمام مشکلات نعوظ را باعث می شوند ؛به جای اینکه شما و شریک زندگیتان، به دلیل این شرایط پایین بیایید، از غذا هایی استفاده کنید که می توانند فشار وارده بر شما را کاهش دهند، مانند شکلات تیره. طبق تحقیقات محققان، کاکائو باعث افزایش سطح سروتونین می شود، هورمون بهبود دهنده و تقویت کننده خلق و خو. در یک مطالعه شرکت کنندگانی که روزانه نوشیدنی های شکلاتی مصرف می کنند، نسبت به افرادی که این نوع نوشیدنی ها را مصرف نمی کنند، احساس آرامش بیشتری می کنند.
 

6. انجیر میل جنسی را شعله ور  میکند

میوه دلپذیر به دلیل برخوردار از مقادیر بالای اسیدهای امینه میل جنسی شما را شعله ور میکند.مملو از اسیدهای آمینه است. در طب سنتی از این ماده به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده شده است.
 

7. کرفس موجب افزایش میل جنسی می شود

باعث آزاد شدن هورمونی در عرق و بوی بدن مردان میشود که زنان را به خود جذب میکند .اسفناج و سایر سبزیجات سبز برگ به خصوص بروکلی برای افزایش و قوای میل جنسی موثر هستند. محققان دانشگاه هاروارد بعد از انجام مطالعات بر روی 46000 مرد به نتیجه مثبت در عملکرد این مواد غذایی در افزایش میل جنسی پی بردند.
 

8. سیر قوای جنسی را تقویت می کند

 بوی بد سیر را میتوانید با خوردن سیب از بین ببرید اما هرگز از خوردن آن صرف نظر نکنید چرا که سیر با افزایش جریان خون در اندامهای جنسی موجب تقویت قوای جنسی شما میشود.
 

9. پنج انگشت :موثرترین قطره و یکی از داروهای گیاهی افزایش میل و قوای جنسی آقایان و خانم ها

قطره ویتاگنوس (Vitaxnus) یکی از داروی گیاهی است که در زنان باعث افزایش قوای جنسی، جلوگیری از بی میلی و سردمزاجی می شود و به شکل قرص هم ارائه شده است. این دارو از گیاه پنج انگشت (Vitex agnus – castus) تهیه شده و به صورت قطره یا قرص مورد استفاده قرار می گیرد.
 

10. تاثیر مثبت گیاه پنج انگشت بر درمان سرد مزاجی زنان

این دارو در درمان سردمزاجی زنان از مصرف بالایی برخوردار است همچنین آثار مهم این قرص و قطره شامل آثار رفع اختلالات قاعدگی، رفع اختلال های یائسگی، موثر در کیست های رحم و تخمدان، موثر در فیبروم، جلوگیری از تنبلی تخمدان، موثر در بعضی ناباروری ها، موثر در رفع آکنه و جوش صورت خانم ها و انواع دیگر مشکل های زنان است که مربوط به اختلال های هورمونی است.
 

11. تقویت قوای جنسی با گیاه گزنه

برای رفع بی میلی و توقیت توان جنسی کافیست 5 گرم برگ و گل های خشک گزنه را در یک فنجان آب در حال جوش ریخته و به مدت 15 دقیقه دم کنید. محلول را صاف کرده و میل کنید. البته لازم است که به مدت یک ماه، صبح، ظهر و شب قبل از غذا یک فنجان از این دمنوش را میل کنید.

یکی دیگراز نسخه های پیشنهادی این است که به مدت یک ماه از کپسول های گزنه استفاده کنید. 1 عدد کپسول 500 میلی گرمی صبح و 1 عدد شب (بین غذا) میل کنید. اگر اهل خوردن گیاهان پخته هستید می توانید از برگ های پخته شده ی آن نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که مصرف گزنه برای خانم های باردار توصیه نمی شود.

منبع: سایت نمناک
 


سبک زندگی مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.