خواص عسل سیاه برای سلامتی

یکی از مهم ترین خواص عسل سیاه برای بانوان است. معمولا بانوان بیشتر از آقایان دچار کم خونی می شوند و عسل سیاه سر شار از آهن است و بانوانی که دچار کم خونی هست در عادت ماهیانه دچار مشکلات بیشتری هستند و دقیقا عسل سیاه به آنها کمک می کند. در این مطلب به فواید عسل سیاه برای سلامتی بدن اشاره خواهیم کرد.
دوشنبه، 25 فروردين 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
خواص عسل سیاه برای سلامتی
میزان آنتی اکسیدان عسل سیاه می تواند به درمان سرطان ها و انواع ویروس به بیماران کمک کند.
 

مقدمه

عسل سیاه یکی از انوع عسل های طبیعی که طرفداران بالایی دارد. عسل سیاه حاوی مواد عالی و آنزیم ها و سرشار از ویتامن است. عسل سیاه معمولا در عسل هایی مانند عسل پیچک ، عسل شوید، عسل وحشی و … یافت می شود. عسل سیاه هم مانند عسل سفید منحصر به فرد است.
 

قیمت عسل سیاه

قیمت عسل سیاه فروشگاه اینترنتی عسل یک ۱۵۵ هزار تومان می باشد. البته این قیمت عسل سیاه که نام دیگر آن عسل پیچک است به صورت اقتصادی گذاشته شده است. معمولا قیمت عسل سیاه بالای ۲۰۰ هزار تومان می باشد اما عسل یک قیمت های منصفانه برای عسل های خود گذاشت است.
 

عسل سیاه چیست ؟

عسل سیاه هم مانند دیگر عسل های طبیعی می باشد نام آن ار رنگ آن گرفته شده است. البته عسل سیاه دارای آنزیم و مواد معدنی و ویتامین های بیشتری دارد. هر چه قدر رنگ عسل تیره تر باشد آن عسل طبیعی خوش طعم تر و با عطر و بوی خاص تری می باشد. عسل سیاه فروش بیشتری نسبت به عسل ها ی روشن تر دارد. و همین نکته نشان دهنده این است که این عسل سیاه درخواست های بیشتری و با ذاعقه مردم بیشتر سازگار است.
 

خواص عسل سیاه

خواص عسل سیاه طبیعی معمولا بیشتر از عسل هایی مانند عسل چهل گیاه و عسل گون و دیگر عسل های است. خواص عسل سیاه از لحاظ تاثیر گذار ی و دارویی حرف اول را در انواع عسل می زند.
 
خواص آنتی آکسیدان عسل سیاه
آنتی اکسیدان بودن عسل سیاه معمولا بیشتر از عسل های با رنگ روشن است. دلیل آن پر بار بودن گیاهانی است که رنگ عسل را به سمت تیره می کشاند. میزان آنتی اکسیدان عسل سیاه می تواند به درمان سرطان ها و انواع ویروس به بیماران کمک کند.
 
خواص عسل سیاه در درمان چاقی
عسل سیاه دارای پلی فنل های با ارزش و مفیدی می باشد که می تواند در کنار ورزش کردن شخص به درمان چاقی بپردازد و فرد را به صورت طبیعی به سمت لاغر شدن بکشد.
 
خواص عسل سیاه در عادت ماهانه
یکی از مهم ترین خواص عسل سیاه برای بانوان است. معمولا بانوان بیشتر از آقایان دچار کم خونی می شوند و عسل سیاه سر شار از آهن است و بانوانی که دچار کم خونی هست در عادت ماهیانه دچار مشکلات بیشتری هستند و دقیقا عسل سیاه به آنها کمک می کند.
 
نکته مهم:
این نکته حائز اهمیت است که ما نمی خواهیم بگوییم که دیگر عسل هایی که رنگ تیره ندارند دارای ارزش غذایی نیستند یا طبیعی نیستند بلکه با توجه به بازخوردی که از مشتریان عسل یک گرفتیم به شما آگاهی می دهیم. هر عسل بسته به نوع گیاه و گل رنگ آن تشکیل می شود. اینکه بگویم عسل های با رنگ روشن طبیعی نیستند اشتباه است.
 
بهبود آرتورز با عسل سیاه
عسل سیاه در خود کلسیم بالایی دارد و می تواند در بیماری آرتروز به حفظ سلامتی استخوان فرد بسیار موثر باشد. و البته می تواند به سلامتی دندان ها هم کمک شایانی کند.
 
خواص عسل سیاه برای ویروس های ناشناخته
از آنجایی که عسل سیاه دارای انواع ویتامین از B5 تا B 12 و از خانواده ویتامین A و دیگر ویتامین ها است. و اینکه در خود سلنیوم دارد می تواند در پیشگیری به بیماری ها به شما کمک کند.
 

چرا رنگ عسل سیاه است ؟

یکی از مهم ترین دلیل آن گیاه و گلی است زنبور عسل از آن شهد جمع آوری کرده است. برای مثال عسل پیچک یا عسل شوید رنگ سیاه دارند. رنگ عسل طبیعی به شهد گل و گیاه مربوط می باشد.

منبع: asaleyek.com


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.