آشنایی با نرم افزار آپ

اپلیکشن آپ یک نرم‌افزار بسیار کاربردی و رایگان است که با استفاده از آن امکانات پرداخت به روشی متفاوت و آسان‌تر از همیشه در اختیار شماست. فقط کافیست گوشیتان به اینترنت وصل باشد و رمز دوم کارت عابربانک خود را از دستگاه‌های خودپرداز ATM دریافت کنید.
دوشنبه، 13 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با نرم افزار آپ

اپلیکیشن آپ چیست؟

همانطور که اشاره شد، اپلیکیشن آپ (آسان پرداخت) در واقع یک اپلیکیشن مخصوص انجام امور مالی و بانکی است که قادر است تمامی سرویس های کد یو اس اس دی #733* را ارائه داده و علاوه بر این، یک سری امور بانکی مهم دیگر که از طریق کدهای USSD قابل انجام نیستند را نیز فراهم کند.

این برنامه نیز همچون برنامه های دیگری مثل برنامه روبیکا که در گذشته معرفی نموده ایم، از جمله برنامه های بسیار خوب و کارآمد داخلی محسوب می شود که تاکنون بیش از 10 میلیون بار از منابع مختلف دانلود شده و توانسته امتیاز خوبی را نیز در این زمینه از کاربران دریافت کند.

شما با دانلود اپلیکیشن آپ و نصب این برنامه روی تلفن همراه خود، می توانید از سرویس هایی مثل خرید شارژ تلفن همراه، خرید شارژ اینترنت، انتقال پول به صورت کارت به کارت، دریافت موجودی حساب، پرداخت قبوض و سایر خدمات بانکی که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت، بهره مند شوید که بسیار کاربردی می باشد.

از آنجا که این نرم افزار با حساب های مالی افراد سر و کار دارد پس می توان امنیت آن را در جمله مهمترین چالش های پیش روی استفاده از آپ، دانست.

طبق بررسی های صورت گرفته و مطالعه بازخوردها، می توان اپلیکیشن آپ را در زمره اپلیکیشن های ایمن داخلی قرار داد، چراکه تاکنون هیچ گزارشی از موفقیت آمیز بودن حمله ای به این اپلیکیشن ثبت نشده و همچنین تاکنون گزارشی مبنی بر برداشت غیر مجاز پول با استفاده از این اپلیکیشن دریافت نشده است.

با این حساب می توان چنین برداشت کرد که استفاده از آپ برای انجام امور بانکی و مالی، یک امر ساده، ایمن و سریع است که می تواند در بسیاری از جهات مقرون به صرفه تر باشد.

اما اگر شما اقدام به دانلود اپلیکیشن آپ نموده و این برنامه را روی تلفن همراه خود نصب نمایید، چه سرویس هایی در اختیار شما می تواند قرار بگیرد؟ این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ داده ایم.
 

ویژگی ها و امکانات برنامه آپ (Asan Pardakht)

در این قسمت به معرفی و بررسی برخی از مهمترین امکانات برنامه آپ خواهیم پرداخت و نقاط قوت این اپلیکیشن کاربردی را بررسی می نماییم.

انتقال پول از طریق کارت به کارت، تنها با وارد کردن شماره کارت مبدا و شماره کارت مقصد با امکان استعلام گیری قبل از تایید انتقال.

خرید شارژ اینترنت همراه برای سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل، تالیا، آپتل، آذرتل؛ خرید شارژ اینترنت وایمکس ایرانسل و مبین نت، خرید شارژ اینترنت ADSL شاتل، آسیاتک، صبانت، مخابرات و غیره.

امکان پرداخت مستقیم قبض موبایل و تلفن ثابت.

امکان دریافت لحظه ای موجودی حساب بانکی.

پرداخت قبوض خدماتی آب، برق، گاز، تلفن.

امکان استفاده از سرویس تله پرداز، برای خرید مستقیم از فروشندگانی که از دستگاه POS آسان پرداخت استفاده می کنند.

امکان خرید بیمه شخص ثالث، بیمه مسافرت خارج از کشور، بیمه آتش سوزی، حوادث انفرادی و غیره.

امکان واریز مستقیم پول به حساب های نیکوکاری.

امکان استفاده از یک سری خدمات ویژه و شرکت در مسابقات و قرعه کشی ها در بخش کلوپ آپ.

امکان خرید مستقیم بلیط قطار با قابلیت جستجوی بلیط مورد نظر.

دارای بخش مربوط به سهام داران.

خدمات خودرویی مثل خرید طرح ترافیک و پرداخت عوارض پارکینگ و جاده.

امکان خرید سیم کارت آپتل.

امکان سرمایه گذاری در آپ.

خدمات استعلام و دریافت فاکتور برای ثبت اسناد و املاک.

خدمات استعلام و دریافت فاکتور برای قوه قضائیه.

دارای کیف پول داخلی.

دارای بارکد خوان.

قابلیت تکرار تراکنش های مالی.

نمایش لیست آخرین تراکنش های مالی.

منوی دریافتی پذیرندگان فروشگاه ها.

کنترل لیست دریافت و وصول.

مدیریت کارت های بانکی.
 

آموزش کار با برنامه آپ

همانطور که اشاره شد، کار با برنامه آپ بسیار ساده بوده و نیاز به آموزش های خاصی ندارد. تنها نکته ای که قبل از نصب و کار با آپ باید به یاد داشته باشید، این است که برای کار با اپلیکیشن آپ نیاز به دریافت رمز دوم کارت بانکی، یا همان رمز اینترنتی کارت می باشد که از دستگاه های ATM بانک مربوط به کارت، قابل تهیه است.

برای این منظور ابتدا باید به دستگاه ATM مخصوص بانک خود مراجعه کرده و پس از قرار دادن کارت خود در آن، در قسمت خدمات، گزینه دریافت رمز دوم یا رمز اینترنتی را انتخاب کنید.

کلیه تراکنش های مالی در اپلیکیشن آپ ، تنها با در اختیار داشتن شماره کارت مبدا، رمز دوم، کد CVV2 و تاریخ انقضای کارت قابل انجام است و در صورت در اختیار نداشتن هر یک از این موارد، به طور کلی قادر به انجام هیچگونه تراکنش مالی نخواهید بود.

پس از دانلود آپ و نصب اپلیکیشن، از شما درخواست می شود تا شماره تلفن همراه خود را که اپلیکیشن روی آن نصب شده، وارد نمایید.

پس از وارد کردن شماره تلفن همراه، یک کد تاییدیه برای فعالسازی برنامه، برای شما پیامک خواهد شد.

کد را در محل مربوطه در برنامه یادداشت کرده و به مرحله بعد بروید.

حال برنامه آپ راه اندازی شده و آماده انجام امور بانکی شما می باشد.

از منوی اولیه، یکی از خدمات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با پر کردن فیلدهای مربوطه، بقیه مراحل سرویس مورد نظر خود را پیش بروید.

پس از انجام هر تراکنش مالی، یک پیام تایید تراکنش برای شما نمایش خواهد شد که جزئیات تراکنش شما در آن ذکر شده و نشان دهنده موفقیت در انجام تراکنش می باشد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.