ارغوان

شنبه، 30 آبان 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ارغوان

عوامل فیلم «ارغوان»:

کارگردان: اميد بنکدار، کيوان علي محمدي/ نویسنده: علي اکبر حيدري، اميد بنکدار، کيوان علي محمدي

 

مديرفيلمبرداري: مرتضي پورصمدي/ تهیه‌کننده: کیوان علیمحمدی/ طراح چهره پردازي: سودابه خسروي/ طراح صحنه: اميرحسين قدسي/ طراح لباس: شيده محمود زاده/ صدابردار: مهدي صالح کرماني/ طراحی صدا و صداگذاری: بامداد افشار/ تدوین: سیاوش پورخلیلی،کیوان علی محمدی، امید بنکدار/ جلوه های ویژه ی میدانی: آرش آقابیک/ مشاور رسانه اي: بيتا موسوي/ موسیقی: بردیا کیارس/ منشی صحنه: پانته آ حسینی/ مجري طرح: ناهيد دل آگاه/ عکاس: جلال حميدي/ فیلمبردار پشت صحنه: شهرزاد دادگر

 

بازیگران: مهتاب کرامتي در نقش "آوا"، مهدي احمدی در نقش "یگانه"، شقايق فراهاني، آزاده صمدی در نقش "لیلی"، الهام کردا، ياسمين پازوکي، نسيم ادبي، رابعه مدني، مريم بوباني، مرتضي اسماعيل کاشي، نيکي نصيريان

 

فیلم سینمایی «ارغوان» سومین ساخته اميد بنکدار و کيوان علي محمدي از 5 آبان ماه به سرگروهی پردیس سینمایی کوروش اکران می شود. «ارغوان» عاشقانه ای موزیکال است و در سه زمان مختلف به صورت موازی روایت می شود. سرمایه گذاری این فیلم بر عهده کیوان علی محمدی، امید بنکدار، ناهید طیموری و ناهید دل آگاه بوده است.

 

فیلم «ارغوان» در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

 

نظر کیوان علی‌محمدی درباره فیلم «ارغوان»:

فیلم سینمایی «ارغوان» فیلمی است که چشم‌ها و گوش‌ها را نوازش می‌دهد و یک لحظه نخواهید توانست از آن بگذرید. ما فیلمی ساخته‌ایم که با استانداردهای دنیا همخوانی دارد و هیچ عقده حقارت و ضعف اجتماعی را در فیلم نمایش نداده‌ایم و عمیقا اعتقاد دارم که مخاطب پس از دیدن این فیلم با احساس خوبی سالن سینما را ترک خواهد کرد.

 

خلاصه فیلم «ارغوان»:

یک زن و یک مرد برای شنیدن آخرین قطعه ی ساخته شده ی یک موزیسین مشهور جهانی در شب مرگ او، رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. این رویارویی مسیر زندگی هر دوی آن ها را تغییر می دهد.

 

شعار فیلم «ارغوان»:

دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد.

 

منبع : سلام سينما

/118/

 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.