هري پاتر و تالار اسرار (HARRY POTTER AND CHAMBER OF SECRETS)

يکشنبه، 3 بهمن 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هري پاتر و تالار اسرار (HARRY POTTER AND CHAMBER OF SECRETS)
انگلستان، آلمان و امريکا / ماجرايي / فانتزي
رنگي / 161 دقيقه
بازيگران عمده: دانيل رادکليف، روبرت گرينت، اما واتسن، تام فلتن، جيسن آيزاکس، مگي اسميت، آلن ريکمن، ريچارد هريس، کنت برانا، رابي کولترين، ميربان مارگوليس، کريستيان کولسن و شرلي هندرسن.
کارگردان: کريس کولامبوس.
خلاصه ي داستان: جني به نام «دابي» به «هري پاتر» (رادکليف) هشدار مي دهد که با هاگوارتس باز نگردد. اما «هري» به اين هشدار توجهي نمي کند. در هاگوارتس شايع است که «تالار اسرار»ي وجود دارد که يک هيولاي خبيث در آن خانه کرده است. «هري»، «ران ويزلي» (گرينت) و «هرمايوني گرينجر» (واتسن) کنجکاو مي شوند تا پرده از اين راز که آينده ي مدرسه را به خطر انداخته، بردارند...
شرح فيلم: يک سال پس از نمايش فيلم اول (هري پاتر و سنگ جادو، کولامبوس)، دومين اقتباس از هفت گانه ي هري پاتر ج. ک. رولينگ به نمايش درآمد و در اوج نااميدي از کولامبوس که فيلم اول را به کودکانه اي بي خاصيت تبديل کرده بود، با استقبال روبه رو شد. اين جا کولامبوس ترس جاري در کتاب را به خوبي دريافت کرده بود و آن را در فيلمش جان داده بود. قسمت هاي بعدي: هري پاتر و زنداني آزکابان (آلفونسو کوآرون، 2004)، هري پاتر و جام آتش (مايک نيوئل، 2005) و هري پاتر و محفل ققنوس (مت برچ، 2007).


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.