گامی دیگر از وقف در عرصه خدمات رسانی به مردم

شنبه، 2 اسفند 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
گامی دیگر از وقف در عرصه خدمات رسانی به مردم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت : احداث پارکینگ طبقاتی و مجتمع خدماتی موقوفه 17 شهریور تبریز با مشارکت شهرداری گامی دیگر از وقف در عرصه خدمات رسانی به مردم است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی در حاشیه مراسم کلنگ زنی این پروژه مشارکتی به خبرنگاران اظهار کرد: درآمد حاصل از این موقوفه برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت، تهیه جهیزیه عروسان بی بضاعت، خرید دارو برای بیماران بی بضاعت و قرایت قرآن و بر و احسان هزینه می شود.
 
وی با بیان اینکه وقف پشتیبان اقتصادی اسلام است، افزود: ترویج فرهنگ وقف های مشارکتی در جامعه می تواند بسیاری از معضلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه را رفع کند.
 
حجت الاسلام حسینی گفت: هم اکنون در کل کشور 700 نوع نیت وقف ثبت شده و واقفان این استان نیز تمامی این نیت ها را به جا آورده و امروز تمامی متولیان وقف باید جدیت بیشتری برای احیای موقوفه ها انجام دهند.
 
وی با بیان اینکه یکی از ثمرات ترویج فرهنگ وقف، بهره مندی نیازمندان از این ثروت های معنوی است،افزود: اصحاب رسانه نقش برجسته ای در ترویج و توسعه فرهنگ وقف در جامعه ایفا می کنند.
 
بر اساس این گزارش، پارکینگ طبقاتی و مجتمع خدماتی موقوفه 17 شهریور با ظرفیت پارکینگ 130 خودرو و 30واحد تجاری در تقاطع 17 شهریور، خیابان طالقانی احداث می شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.