ربیعی سخنگوی سازمان اوقاف :

93،سال پویایی وتکمیل امورباقی مانده دراوقاف بود / برنامه ریزی برای برداشتن گام های بلنددر سال 94

سخنگوی سازمان اوقاف با بیان اینکه این سازمان شعار سال 93 خود را تحول اقتصادی موقوفات، ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) و وقف با عزم ملی و مدیرت جهادی قرار داده بود ، گفت : در این سال ، اوقاف؛ پویایی ، نشاط ، تکمیل امور باقی مانده و رضایتمندی مسئولان را بدست آورد.
پنجشنبه، 6 فروردين 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
93،سال پویایی وتکمیل امورباقی مانده دراوقاف بود / برنامه ریزی برای برداشتن گام های بلنددر سال 94

سخنگوی سازمان اوقاف با بیان اینکه این سازمان شعار سال 93 خود را تحول اقتصادی موقوفات، ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) و وقف با عزم ملی و مدیرت جهادی قرار داده بود ، گفت : در این سال ، اوقاف؛ پویایی ، نشاط ، تکمیل امور باقی مانده و رضایتمندی مسئولان را بدست آورد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری طرح ملی آرامش بهاری، حسن ربیعی ، مدیرکل حوزه ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه ، در جریان بازدید از ستاد ملی طرح آرامش بهاری با بیان اینکه سال 1393 سالی پر از شور ، نشاط و شادابی همراه با تلاش همه جانبه مدیران و کارکنان سازمان اوقاف در سراسر کشور بود، اظهارداشت : شعار سال سازمان اوقاف "تحول اقتصادی موقوفات، ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) و وقف با عزم ملی و مدیرت جهادی" نامگذاری شد بود و موفقیت های بسیار خوبی را برای سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور به ارمغان آورد.
 
وی اضافه کرد : در این سال بسیاری از کارهای عقب مانده که سال ها باید کار می شد تا روزی به نتیجه برسد با تلاش مضاعف و شبانه روزی همه مدیران و همکاران در سراسر کشور، در یک پروسه زمانی یک ساله به نتیجه رسید.
 
ربیعی با اشاره به اینکه بسیاری از وقف نامه ها در کشور بازخوانی و بازنویسی و تایید شد و در سامانه جامع مدیریت و بانک اطلاعات موقوفات ثبت و بارگذاری شد، تصریح کرد : بسیاری از اطلاعات مرتبط با رقبات و موقوفات به جهات مختلف شامل؛ اطلاعات توصیفی و مکانیGIS و سایر اطلاعات احصاء و در قالب یک کار شبانه روزی توسط کارشناسان ادارات کل در سامانه جامع مدیریت بانک اطلاعات موقوفات بارگذاری شد.
 
سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد : کاهش دعاوی حقوقی پرونده های قضایی و اخذ آرای له به نفع موقوفات، تعیین تکلیف اراضی مورد اختلاف با منابع طبیعی، اخذ اسناد مالکیت برای موقوفات، بهره وری و احیاء موقوفات، افزایش وقف های جدید و اجرای امینانه نیات واقفین بخشی از اقدامات مهم سازمان در سال 1393 در حوزه موقوفات بوده که قابل تحسین است.
 
وی با بیان اینکه در زمینه سرمایه گذاری و پروژه های عمرانی در موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف در سال گذشته عملکرد خوبی داشت ، گفت : در حوزه فرهنگی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت ، در راستای اجرای امینانه نیات واقفان، برنامه های خوبی اجرا شد.
 
ربیعی ادامه داد : در سال گذشته و به حمد الله هم در درون سازمان شور و نشاط خیلی خوب حاکم بود و هم در بیرون سازمان، تقدیر مسئولان کشوری، ما را پر انگیزه تر از گذشته می کرد تا با تلاش بیشتری به کار خود ادامه دهیم.
 
مدیرکل حوزه ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه توسعه زیر ساخت های بقاع متبرکه با مشارکت مردم و اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و قرآنی در جوار امامزادگان از اقدامات مهم و تاثیر گذار سازمان در سال 93 بوده است ، تصریح کرد : تغییر و تحولاتی مدیریتی با رویکرد تحول محوری و ایجاد تغییرات در مدیریت، برنامه ریزی و تلاش در جهت انسجام ارگانیکی و مکانیکی در تمامیت سازمان، یکی از رویکردهای مهم سازمان در سال 1393 بوده است.
 
وی افزود : نوآوری در عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی و بهره گیری مناسب از ظرفیت رسانه های جمعی و هنرمندان با برگزاری موفق همایش سالانه وقف و رسانه در سراسر کشور در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف از اقدامات قابل توجه سازمان اوقاف در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی بوده است.
 
ربیعی اضافه کرد : برنامه های هدفمند قرآنی با اولویت افزایش سطح حضور متسابقین در مسابقات حفظ و قرائت قرآن، برگزاری موفق طرح تربیت حافظان قرآن برای سومین سال پیاپی و انجام مسابقات کشوری و بین المللی قرآن کریم نیز از جمله برنامه های قابل تمجید سازمان اوقاف در سال 93 بوده است.
 
وی ادامه داد :رویکرد تحول محور ریاست سازمان در سال های اخیر که با بهره گیری از خرد جمعی و با نگرش سیستمی و حرکت برنامه ای به وقوع پیوسته، ضمن اینکه بسیاری از موانع و چالش های سازمان را آسیب شناسی و برطرف نموده است، توانسته شتاب فزاینده ای در انجام رسالت و ماموریت اوقاف در سطح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمایند.
 
ربیعی در پایان خاطرنشان کرد : امیدواریم سال پیش رو نیز سالی پر از نشاط، شادابی و سربلندی و عزت و برداشتن گام های بلند برای سازمان اوقاف و امور خیریه باشد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.