حضور 14 شبکه تلویزیونی و برون مرزی در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن

مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: 10 شبکه تلویزیونی داخلی و چهار شبکه تلویزیونی برون مرزی پوشش خبری بزرگترین رویداد قرآنی کشور را بر عهده خواهند داشت.
جمعه، 18 ارديبهشت 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حضور 14 شبکه تلویزیونی و برون مرزی در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن

مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: 10 شبکه تلویزیونی داخلی و چهار شبکه تلویزیونی برون مرزی پوشش خبری بزرگترین رویداد قرآنی کشور را بر عهده خواهند داشت.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم،" رضا مفید" با اشاره به تعاملات کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی با رسانه ملی خاطر نشان کرد: در این زمینه با مکاتبات صورت گرفته و برگزاری جلسات متعدد با معاونت سیما،صدا و برون مرزی تا کنون 10 شبکه تلویزیونی داخلی ، چهار شبکه تلویزیونی برون مرزی و6 شبکه رادیویی برای پوشش خبری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی آمادگی کامل خود را اعلام کرده اند.
 
وی گفت: پخش زنده مراسم افتتاحیه و اختتامیه از شبکه اول سیما، پخش زنده روزانه رقابت متسابقین از شبکه قرآن سیما و شبکه رادیویی قرآن، برقراری ارتباط زنده شبکه های مختلف صدا و سیما با محل برگزاری مسابقات به صورت روزانه و تهیه برنامه های تولیدی و گزارشی از ویژه برنامه های تلویزیونی این دوره از مسابقات است.
 
مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن در خصوص نحوه پخش مسابقات بین المللی از رسانه های خارجی هم اظهار داشت:در حوزه رسانه های خارجی 15 شبکه تلویزیونی تاکنون برای پوشش خبری این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کامل کرده اند که شبکه های تلویزیونی الاتجاه، البلادی، المنار، الفرات، الکوت، تی آرتی ترکیه، ای پی ان امریکا، تلویزیون فونیکس چین و المیادین از جمله آنها است.
 
مفید تاکید کرد: در حوزه تولیدات رادیویی نیز تولید ویژه برنامه سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در دستور کار قرار گرفته است که هر روز به مدت 20 دقیقه برنامه رادیویی پخش خواهد شد.
 
به گفته مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، حضور در برنامه های زنده و جاری صدا و سیما از دیگر اقدامات این کمیته است که طی آن مدیران، کارشناسان و مسئولان برگزاری مسابقات در برنامه هایی همچون صبح بخیر ایران، سیمای خانواده، به خانه بر می گردیم، اردیبهشت، سلام تهران، برنامه های شبکه های برون مرزی و شبکه های رادیویی حضور خواهند یافت و ابعاد این مسابقات را برای مردم تشریح خواهند کرد.
 
مفید تولید 7 نماهنگ با موضوعات قرآنی و مناسبت های مذهبی در ایام برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد:در این راستا 2 تیزر مفهومی و یک تیزر اطلاع رسانی با موضوع «اتحاد جهان اسلام» و حضور قاریان و متسابقین از کشورها و قاره های مختلف در عرصه مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی ایران تهیه و آماده پخش از شبکه های داخلی و برون مرزی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی است.
 
مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در پایان تاکید کرد: نظارت بر طراحی،ساخت و اجرای دکور سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، نظارت و بهره برداری از امور سمعی و بصری سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی،تهیه لوح فشرده و قاب عکس متسابقین پس از تلاوت در صحن مسابقات،مانیتورینگ،رصد و آرشیو برنامه های صدا و سیما، کارگردانی افتتاحیه و اختتامیه بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام از دیگر اقدامات کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی در این دوره از مسابقات است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.