نشست بررسی رویکردهای ارتقای سطح فعالیت های قرآنی بانوان کشور برگزار می شود

نخستین نشست بررسی محورها و رویکردهای ارتقای فعالیت های قرآنی بانوان کشور با نگاهی به موانع و بررسی راهکارها روز دوشنبه در تهران برگزار می شود.
يکشنبه، 20 ارديبهشت 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نشست بررسی رویکردهای ارتقای سطح فعالیت های قرآنی بانوان کشور برگزار می شود

نخستین نشست بررسی محورها و رویکردهای ارتقای فعالیت های قرآنی بانوان کشور با نگاهی به موانع و بررسی راهکارها روز دوشنبه در تهران برگزار می شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم،"معصومه فرزانه" مسئول کمیته بانوان سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن با اعلام این مطلب اظهار داشت:در این نشست که روز دوشنبه 21 اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی ، اساتید ، فرهیختگان و بانوان فعال قرآنی حضور خواهند داشت.
 
وی گفت:هدف از برگزاری نخستین همایش بررسی سیاست های ارتقای فعالیت های قرآنی ، شناسایی موانع حضور بانوان قرآنی در این عرصه و تبدیل آن به فرصت های پیش رو خواهد بود.
 
به گفته فرزانه،ارتقای فعالیت های قرآنی بانوان با نگاهی به چالش ها و راهکارهای پیش رو و بحث و تبادل نظر در زمینه فراهم آوردن بستر مناسب حضور زنان در عرصه های فعالیت های قرآنی از محورهای اصلی این همایش خواهد بود.
 
مسئول کمیته بانوان سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن خاطر نشان کرد:در همایش بررسی سیاست های ارتقای فعالیت های قرآنی بانوان 80 نفر از خواهران فعال قرآنی ، مدیران مراکز قرآنی،اساتید دانشگاه علوم قرآنی، پژوهشگران فعال در حوزه قرآنی و تنی چند از نخبگان قرآنی نیز حضور خواهند داشت.
 
وی خاطر نشان کرد:در این همایش دکترکبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و دکتر لاله افتخاری نماینده مردم تهران در خانه ملت و رئیس فراکسیون قرآن وعترت در زمینه ارائه راهکارها و رویکردهای جدید برای حضور فعال زنان در عرصه قرآنی به سخنرانی خواهند پرداخت.
 
مسئول کمیته بانوان با اشاره به نقش و تاثیر گذاری این همایش برای بررسی سیاست های ارتقای حضور قرآنی بانوان در آستانه سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم یادآور شد:در این نشست ،تلاش خواهد شد تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها را به فرصت تبدیل کنیم تا زمینه حضور فعال خواهران را در سراسر کشور فراهم شود.
 
لازم به ذکر است همزمان با دومین روز از سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، ششمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی در سالن اجلاس سران برگزار و از 14 بانوی فعال قرآنی تجلیل خواهد شد.

/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.