نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه :

فرامین رهبری باید به‌صورت کامل در کشور اجرا شد / مسئولان هشیار و بیدار باشند

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت : استکبار با کمرنگ کردن مبارزه با دشمنان خدا و طاغوت بدنبال نفوذ فرهنگی حتی در بین افراد متدین است.
دوشنبه، 4 آبان 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فرامین رهبری باید به‌صورت کامل در کشور اجرا شد / مسئولان هشیار و بیدار باشند

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت : استکبار با کمرنگ کردن مبارزه با دشمنان خدا و طاغوت بدنبال نفوذ فرهنگی حتی در بین افراد متدین است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی در همایش بصیرت عاشورایی در جمع روحانیون غرب مازندران در مصلای نوشهر اظهار داشت: استکبار جهانی به طور مستقیم باورها و اعتقادات ما را هدف قرار نمی دهد بلکه با کمرنگ کردن مبارزه با دشمن خدا و طاغوت به دنبال نفوذ فرهنگی حتی در بین افراد متدین است و بعد از آن می تواند نفوذ در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و دیگر را اجرایی کند.
 
وی تصریح کرد: تفکر و اقدام بی ارزش بودن مبارزه با طاغوت خطرناک و برخلاف فرامین قرآن است . ایمان و مبارزه با کفر لازم و ملزوم یکدیگر است.
 
وی خاطرنشان کرد: این مبارزه محدود به مکان خاصی نیست همچنان که انقلاب اسلامی رژیم طاغوت شاهنشاهی را با توجه به حمایت های همه جانبه دنیای استکبار ساقط کرد و امروز وظیفه ما حمایت از مظلومان جهان است.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به مذاکرات هسته ای افزود: آمریکایی ها دشمن اصلی این انقلاب و کشور هستند و خواهند بود و ما باید مراقب باشیم برخی نوکرهای استکبار در داخل کشور که ممکن است در جایگاه ها و لباس های مختلف باشند به دنبال ایجاد بی تفاوتی در بین اقشار مختلف مردم و کمرنگ کردن آرمان ها و شعارهای انقلابی و دینی هستند موفق به دستیابی به اهداف خود نشوند.
 
حجت الاسلام محمدی به جنایت های امریکا در طول تاریخ معاصر گفت: برخی از افراد در داخل کشور موضع سکوت اختیار کردند که باید بدانند که این بی تفاوتی بیانگر شریک بودن در جنایات ظالمانه آنها در دنیا است.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان تاکید کرد: امروز روحانیون وظیفه دارند تا با بهره گیری از رهنمودهای رهبری در خطبه و سخنرانی ها افزایش آگاهی و بصیرت بیش از پیش اقشار مختلف مردم را مدنظرقراردهند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.