ارسال مواد غذایی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به مرز مهران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از ارسال مواد غذایی به مرز مهران با کمک مردم خبر داد.
چهارشنبه، 11 آذر 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ارسال مواد غذایی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به مرز مهران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از ارسال مواد غذایی به مرز مهران با کمک مردم خبر داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، حجت‌الاسلام احمد نیک نام، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار کرد: برای رفاه حال زائران حسینی کاروان خدماتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تجهیزات لازم برای خدمت در مرز مهران ایجاد کرده است.
 
وی با اشاره به این که پیش از این بازرسی از مرز مهران انجام شده است، تصریح کرد: خدمت رسانی در پایگاه مرزی مهران ایجاد شده است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به این موضوع که اقلام و مواد غذایی به مرز مهران در حال ارسال است، افزود: خدمت‌رسانی به زائران تا چهار روز پس از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.
 
وی با اشاره به این که دیروز 30  تن سیب‌زمینی، 4 تن خرما و 15 تن میوه به مرز مهران ارسال شده است، گفت: همچنین در این قالب 80 هزار نان، 2 تن پنیر و ... به مرز مهران ارسال خواهد شد.
 
نیک نام ادامه داد: اقلام خوراکی و مواد غذایی اعلام شده از محل موقوفات، کمک‌های خیرین و به ویژه کمک مردم استان به مرز مهران ارسال می‌شود.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان روزانه از 20 هزار نفر در موکب ایجاد شده در مرز مهران پذیرایی به عمل می‌آید.
 
وی با اشاره به این که همزمان با بازگشت زائران اربعین حسینی تدابیری در راستای رفاه حال زائران از سوی اوقاف استان در دستور کار قرار گرفته است، افزود: سال گذشته زائران در هنگام بازگشت با مشکلاتی همچون نبود غذا، آب و امکانات رفاهی اولیه مواجه شدند که امسال با تدبیری هوشمندانه، با استقرار موکب‌های متعدد در مرزها تا حد امکان از مشکلات کاسته شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.