ابتكارات جديد در فضاي مجازي

پوشش زنده مسابقات سراسري قرآن از راديو قرآن

شبكه راديو قرآن امسال نيز ضمن ايجاد زيرساخت هاي لازم براي پخش زنده حداكثري مسابقات سراسري قرآن كريم، بر آن است تا در بستر فضاي مجازي نيز خدمات لازم و اخبار لحظه به لحظه را در اختيار مخاطبان خود قرار دهد.
پنجشنبه، 26 آذر 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پوشش زنده مسابقات سراسري قرآن از راديو قرآن

شبكه راديو قرآن امسال نيز ضمن ايجاد زيرساخت هاي لازم براي پخش زنده حداكثري مسابقات سراسري قرآن كريم، بر آن است تا در بستر فضاي مجازي نيز خدمات لازم و اخبار لحظه به لحظه را در اختيار مخاطبان خود قرار دهد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سي و هشتمين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم، این مسابقات به عنوان يكي از مهمترین تحولات و رويدادهاي حوزه رقابت قرآني در كشور و عامل انگيزشي و مشوق قوي براي قرآن آموزان در تمام شهرها و روستاها، از 28 آذر لغايت 5 دي ماه به ميزباني استان كرمانشاه برگزار مي شود.
 
در شرايطي كه تنها چند روز تا زمان آغاز اين رقابت ها باقي مانده است، شبكه راديو قرآن نيز به عنوان يك رسانه فراگير تصميم دارد تا پوشش كاملي از اين دوره مسابقات را در اختيار مخاطبان قرار دهد.
 
براساس این گزارش ، دو بخش اصلي آنتن راديو قرآن و نيز بستر فضاي مجازي در قالبهاي سايت، اپليكيشن و نيز كانال تلگرام براي ارائه زنده و لحظه به لحظه آنچه در صحن مسابقات رخ مي دهد، آماده شده و برنامه ريزي هاي لازم در شوراي طرح و برنامه اين شبكه راديويي به انجام رسيده است.
 
راديو قرآن امسال تلاش دارد تا تمامي بخشهاي مسابقات را تا حد امكان به صورت زنده پخش كند كه اين شامل مراحل مختلف رقابتها و نيز مراسم هاي افتتاحيه و اختتاميه در هر بخش به صورت مجزا مي شود.
 
گفتنی است ، كنداكتور پيش بيني شده در اين بخش به جز مراحل مقدماتي ترتيل، حفظ 10 جزء و حفظ 20 جزء، ساير بخش هاي مسابقات را دربر گرفته و تمامي بخش هاي باقيمانده از ابتدا تا انتها به صورت زنده و مستقيم به روي آنتن خواهد رفت.
 
همچنين فضاي تحليلي و اطلاع رساني، ارائه گزارش و آخرين اخبار و اطلاعات مورد نياز در بين وقت هاي استراحت شركت كنندگان و هيئت داوران با حضور استادان و كارشناسان امر پيش بيني شده است.
 
سه ويژه برنامه "افق" نيز به منظور تحليل و بررسي و ارائه آخرين دستاوردها و نيز نقد مسابقات در وجوه مثبت و منفي، با حضور عوامل اين برنامه از محل استوديو مستقر راديو قرآن در صحن مسابقات به صورت زنده تقديم حضور مخاطبان خواهد شد.
 
در فضايي ديگر نيز اين شبكه، كانال رسمي تلگرام راديو قرآن را به نشاني telegram.me/sedayequran با حدود 30k مخاطب در اختيار اطلاع رساني از سي و هشتمين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم قرار داده است و به فراخور تلاوت ها، اخبار و گزارش هاي جذاب از اين دوره از مخاطبان براي علاقه مندان ارائه مي شود.
 
همچنين مسئوليت كانال رسمي ستاد عالي هماهنگي مسابقات قرآن كريم جمهوري اسلامي ايران به نشاني Telegram.me/mosabeghatequran نيز با تدبير و اعتماد مسئولان اين ستاد، به شبكه راديو قرآن واگذار شده و از اين منظر يك تيم تخصصي حوزه فضاي مجازي و رويدادهاي قرآني با حضور در شهر كرمانشاه، اخبار، گزارش ها و نيز تلاوت هاي اين دوره از رقابتها را به صورت لحظه به لحظه بر روي اين كانال تلگرام قرار مي دهد تا علاقه منداني كه به هر روي نتوانند از طرق ديگر برنامه مسابقات را دنبال كنند، از طريق تلفن همراه خود به راحتي بتوانند وارد فضاي مسابقات سراسري قرآن شوند و از اين برنامه قرآني در هر كجاي كشور بهره ببرند.
 
در پايان بايد يادآوري كرد، اپليكيشن اندروئيد "صداي قرآن" و نيز سايت اينترنتي راديو قرآن به نشاني www.radioquran.ir نيز در خدمت مخاطبان اين دوره از مسابقات سراسري قرآن كريم قرار دارد و اخبار، تلاوت ها و نيز گزارش هاي متنوعي در اين بخشها نيز بارگذاري مي شود كه علاقه مندان به ساحت قرآن كريم مي توانند از آن بهره ببرند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.