داورزنی : هر تصمیمی فدراسیون فوتبال در مورد بازی با تیم‌های عربستانی بگیرد، کنارش هستیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به تغییرات ساختاری در این وزارتخانه واکنش نشان داد.
دوشنبه، 16 بهمن 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: اخبار و تحلیل راسخون
موارد بیشتر برای شما
داورزنی : هر تصمیمی فدراسیون فوتبال در مورد بازی با تیم‌های عربستانی بگیرد، کنارش هستیم
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به تغییرات ساختاری در این وزارتخانه واکنش نشان داد.

به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، محمدرضا داورزنی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز پایان کار محمود خسروی‌وفا در این فدراسیون بود و اعضای مجمع بار مسئولیت را روی دوش حمید علی‌صمیمی گذاشتند.

وی افزود: قهرمانان ما همواره پیام‌آور عزت کشور هستند و این قهرمانان معلول هر بار که پرچم کشور بالا می‌رود دین کوچکی از که به ایران ادا می‌کنند.

داورزنی درباره جلوگیری از ورود دوربین و گوشی‌های همراه به محل اردو و رقابت ورزش‌های بانوان گفت: من این موضوع را الان می‌شنوم البته اگر هماهنگی قبلی صورت گرفته باشد، مشکلی پیش نمی‌آید. باید به این نکته اشاره کنم که گاهی اوقات تصاویر و عکس‌هایی از رقابت بانوان منتشر می‌شود و این شرایطی را ایجاد می‌کند که نه تنها به توسعه ورزش بانوان کمک نمی‌کند بلکه به ضرر آنها نیز است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص تصمیم‌گیری AFC برای محل برگزاری دیدار تیم‌های ایرانی با عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: هنوز این موضوع قطعی نشده و هر زمان که قطعی شود درباره آن صحبت می‌کنیم. ما هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد در کنارش هستیم.

وی در پایان درباره موضوع ادغام معاونت‌های فرهنگی و ورزش همگانی در وزارت ورزش و جوانان و در پاسخ به این سوال که تکلیف فدراسیون‌هایی که زیر نظر معاونت همگانی هستند چه می‌شود؟ اظهار داشت: باید ساختار جدید اعلام شود که فکر می‌کنم این اتفاق تا چند وقت آینده صورت می‌گیرد، به نظرم پس از آن نیز همه فدراسیون‌ها زیر نظر یک حوزه که همان معاونت قهرمانی است قرار خواهند گرفت. با این وجود باید منتظر تصمیمات نهایی بمانیم.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.