لیگ قهرمانان آسیا - گروه B

ذوب آهن ایران- الدحیل قطر؛ شاگردان قلعه‌نویی مقابل قهرمان بی‌انگیزه

تیم فوتبال ذوب آهن ایران در لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه میزبان تیم الدحیل قطر است.
دوشنبه، 13 فروردين 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: اخبار و تحلیل راسخون
موارد بیشتر برای شما
ذوب آهن ایران- الدحیل قطر؛ شاگردان قلعه‌نویی مقابل قهرمان بی‌انگیزه
تیم فوتبال ذوب آهن ایران در لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه میزبان تیم الدحیل قطر است.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، تیم فوتبال ذوب آهن تیم دوم جدول لیگ برتر ایران در شرایط ایده‌آل قرار دارد و در آخرین بازی خانگی‌اش هم ۳ بر صفر تراکتورسازی را شکست داد. شاگردان امیر قلعه‌نویی در آسیا هم وضعیت‌شان خوب است زیرا سرنوشت صعود در دستان خودشان است. حریف روز سه‌شنبه ذوب آهن الدحیل قطر است که صعودش را به عنوان صدرنشین گروه B مسجل کرده و مسابقه با ذوب آهن برایش تشریفاتی است اما سبزپوشان ایرانی پیروزی در این بازی برایشان اهمیت حیاتی دارد. ذوب آهن اگر بتواند الدحیل را شکست بدهد  تا حد زیادی صعودش را قطعی می‌کند اما مساوی یا باخت مقابل الدحیل وضعیت شاگردان قلعه‌نویی را برای صعود سخت خواهد کرد.

الدحیل یکی از قدرتمند‌ترین تیم‌های گروه است که اولین تیم لیگ قهرمانان آسیا بود که صعودش را قطعی کرد. الدحیل در لیگ قطر هم در این فصل قبل از پایان مسابقات قهرمان شده است. به این ترتیب قهرمان قطر شاید انگیزه زیادی برای بازی با ذوب آهن نداشته باشد و احتمال دارد این تیم با نفرات ذخیره‌اش به مصاف ذوب آهن برود. 

الدحیل بازیکنان با کیفیتی همچون یوسف مساکینی کاپیتان تیم تونس را در اختیار دارد که در بازی رفت هم یک گل از ۳ گل تیمش را به ذوب آهن زد. البته به دلیل مصدومیت در بازی دوستانه ایران و تونس غایب بود اما گفته می‌شود مصدومیت مساکینی برطرف شده ولی بعید است  جمال بن‌ماضی سرمربی الجزایری در این بازی تشریفاتی مساکینی را به میدان بفرستد. 

ذوب آهن می‌تواند از بی‌انگیزگی الدحیل نهایت استفاده را ببرد و صعودش را قبل از هفته پایانی قطعی کند. مرتضی تبریزی در لیگ برتر ۱۳ گل زده و یک مهاجم خطرناک است. اگر او با تمرکز ضربات آخر را در این بازی بزند پیروزی دور از دسترس شاگردان قلعه نویی نخواهد بود.

برنامه مسابقات گروه B

ذوب آهن ایران - الدحیل قطر ۱۸:۴۵

الوحده امارات - لوکوموتیو تاشکند ۱۹:۴۰

جدول گروه B

۱- الدحیل قطر ۱۲ امتیاز

۲- ذوب آهن ایران ۶ امتیاز

۳- لوکوموتیو تاشکند ۳ امتیاز

۴- الوحده امارات ۳ امتیاز
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.