ورود بیش از ۳۲ هزار زائر پاکستانی اربعین به سیستان و بلوچستان

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: طبق آخرین آمار تاکنون بیش از ۳۲ زائر اربعین حسینی از کشور پاکستان و از طریق مرز «میرجاوه» وارد استان شدند.
شنبه، 13 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ورود بیش از ۳۲ هزار زائر پاکستانی اربعین به سیستان و بلوچستان
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری مهر؛ رضا بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طبق آخرین آمارها تاکنون بیش از ۳۲ زائر اربعین حسینی از کشور پاکستان و از طریق مرز «میرجاوه» وارد استان سیستان و بلوچستان شدند. 

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با کمک مردم و مسئولان شرایط برای پذیرایی و اسکان این زائران فراهم شده است، افزود: پیش بینی می شود امسال ۸۰ هزار زائر پاکستانی اربعین حسینی از مرز میرجاوه برای اعزام به کربلا وارد کشور شوند.

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه کار خدمت رسانی به این زوار عزیز همچنان با قوت ادامه دارد، گفت: تمام خدمات و برنامه ریزی های این ستاد با کمک مردم ولایت مدار استان و همینطور به صورت خودجوش و مردمی در حال انجام و پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه  ستاد مردمی اربعین استان سیستان و بلوچستان در ۵ بخش حمل و نقل، بهداشت و درمان، اطعام، اسکان و فرهنگی به این زائران عزیر خدمت رسانی می کند، ادامه داد: با توجه به حجم بالای ورودی زائران پاکستانی به استان همچنان نیازمند یاری مردم هستیم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.