تعیین تکلیف حضور دی بیاسی در تیم ملی فوتبال ایران تا آخر هفته/ مذاکره با تیم ملی بر سر جزئیات قرارداد

یک رسانه ایتالیایی مدعی شد که تکلیف حضور دی بیاسی روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران تا آخر همین هفته مشخص خواهد شد.
شنبه، 5 بهمن 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
تعیین تکلیف حضور دی بیاسی در تیم ملی فوتبال ایران تا آخر هفته/ مذاکره با تیم ملی بر سر جزئیات قرارداد
به گزارش راسخون؛  oggitreviso نوشت: فدراسیون فوتبال ایران به جیانی دی بیاسی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایرلند پیشنهاد همکاری داده است.

پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به دی بیاسی ایتالیایی، قراردادی ۳۰ ماهه است و در کنار آن این مربی باید قول حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به ایرانی ها بدهد. با این حال تکلیف حضور این سرمربی ایتالیایی در ایران تا پایان هفته جاری مشخص خواهد شد و مذاکرات هم تا همین هفته ادامه دار خواهد بود.

با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال ایران، سرمربی ایتالیایی سابق تیم ملی آلبانی گفت که در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران است.

پایگاه خبری «ایتالیا سرا» گفت‌و‌گویی اختصاصی با جانی دبیاسی انجام داده و در آن از وی در خصوص خبر منتشر شده اخیر مبنی بر مذاکره‌اش با فدراسیون فوتبال ایران سؤال پرسیده است.

این مربی ۶۳ساله ایتالیایی که تا سه سال پیش هدایت تیم ملی آلبانی را برعهده داشت، در پاسخ به این سؤال که آیا خبر مذاکره‌اش با فدارسیون فوتبال ایران صحت دارد و چه مدت دیگر مانده است تا رسماً هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد؟ گفت: داریم روی برخی جزئیات کار می‌کنیم، اما تا زمانی که چیزی امضا نشود، هیچ چیز قطعی نیست. از برخی جهات عقد این قرارداد بسیار محتمل است.

تعیین تکلیف حضور دی بیاسی در تیم ملی فوتبال ایران تا آخر هفته/ مذاکره با تیم ملی بر سر جزئیات قرارداد

اگر مذاکرات دبیاسی با فدراسیون فوتبال ایران به سرانجام برسد، این دومین دوره کاری خود به عنوان سرمربی یک تیم ملی را تجربه خواهد کرد. او سال ۱۹۹۰ دوران مربیگری خود را در تیم جوانان باشگاه باسانوی ایتالیا آغاز کرد و در ادامه تیم‌هایی مانند کارپی، اسپال، مودنا، برشا، تورینو، لوانته و اودینزه را هم هدایت کرد. دبیاسی سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ملی آلبانی را برعهده گرفت و تا سال ۲۰۱۷ در این تیم حضور داشت. او ماه سپتامبر همان سال هدایت تیم آلاوس را برعهده گرفت، اما بعد از کمتر از دو ماه اخراج شد و از آن زمان تاکنون بیکار بوده است.

جیانی دی‌بیاسی که سابقه بازی در تیم اینترمیلان را نیز در کارنامه خود دارد، به سیستم ۲-۳-۵ علاقه زیادی دارد و بازی با سه مدافع (اضافه شدن دو مدافع کناری به خط جلو) علاقه زیادی دارد. نکته تاریک در کارنامه جیانی دی‌بیاسی عمر کوتاه مربیگری او در تیم‌های تحت هدایتش است و با وجود مربیگری در تیم‌های زیاد اما در بسیاری از موارد، خیلی زود از کار برکنار شده است.

اگر دی بیاسی هدایت ایران را بر عهده گیرد بعد از آندره آ استراماچونی دومین مربی ایتالیایی خواهد بود که هدایت یک تیم ایرانی را عهده دار می شود. حالا باید دید در نهایت بین گزینه‌های داخلی و دی بیاسی چه کسی جانشین مارک ویلموتس روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران خواهد شد.


منبع:
باشگاه خبرنگاران جوان
تابناک
آنا


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.