رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: هزینه برنامه‌های مذهبی، به خرید بسته‌های پیشگیری از کرونا اختصاص می‌یابد

رییس سازمان تبلیغات اسلامی از مردم خواست تا هزینه‌های مربوط به برگزاری مراسم اعتکاف و جشن‌های اهل‌ بیت (ع) را برای خرید بسته‌های سلامت و پیگشیری از ویروس کرونا به ویژه برای مناطق محروم اختصاص دهند.
جمعه، 16 اسفند 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: هزینه برنامه‌های مذهبی، به خرید بسته‌های پیشگیری از کرونا اختصاص می‌یابد
به گزارش راسخون، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام محمد قمی با دعوت از مردم ایران برای پیوستن به پویش ملی «به توان ما» اعلام کرد: در این پویش، هزینه‌هایی که قرار بود برای برنامه‌های مذهبی مثل اعتکاف، نمازهای جماعت، جشن‌های اهل بیت و مانند آن هزینه شود و به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد، برای خرید بسته‌های سلامت و پیشگیری از کرونا و ارسال به مناطق محروم استفاده می‌شود.

وی در یک پیام ویدئویی گفت: در دورانی که همه متوجه می‌شویم، باید نگاهمان بیشتر به آسمان باشد و بابت کوتاهی‌ها و اشتباهاتمان استغفار کنیم و بیشتر مراقب هم باشیم، یکی از عوائد این توجهات معنوی، امیدهای افزون‌تر و طراوت‌های بیشتری است که ای کاش حسرتش را نمی‌خوردیم و امسال هم می‌توانستیم در اجتماعات دینی مثل اعتکاف و راهیان نور و نمازهای جماعت و مجالس اهل بیت(ع) که هر سال از آنها بهره مند بودیم، شرکت می‌کردیم.

قمی اجتماع اصلی را اجتماع قلوب مسلمین دانست و افزود: حال برای اینکه این حسرت خیلی به دلمان نماند، با هم در پویشی شرکت می‌کنیم که هم می‌توانیم به دفاتر سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان ها و استان‌ها مراجعه کنیم و هم در سامانه‌ای که دوستان معرفی کرده‌اند، ثبت نام کنیم.

وی این پویش را به منظور کمک به کسانی اعلام کرد که بهره مندی های اقتصادی آنها اندک است و مستضعفان و محرومانی هستند که در مواجهه با ویروس کرونا ممکن است برای پیشگیری به مشکل برخورد کنند.

بر اساس این گزارش مردم می‌توانند برای شرکت در این پویش عدد ۱۱ را به شماره ۳۰۰۰۱۱۷۱ ارسال کنند، تا روش‌های مشارکت و پرداخت برای آنها پیامک شود.
ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از۷۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

«کیانوش جهانپور» رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز پنج‌شنبه (۱۵ اسفند) اعلام کرد تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۰۷ نفر رسید و همچنین ۷۳۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.


منبع: ایرنا


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.