از شبکه "العالم" سوء استفاده می‌کنم

"دویش"‌ در ادامه این گفتگو با هدف ثابت کردن افراطی بودن خود افزود: من اجازه نداده‌ام که دخترانم به مدرسه بروند. افرادی که مدرک فوق لیسانس دارند، در حال حاضر بیکارند، چه برسد به آنهایی که مدرک پایین تری دارند. اگر کسی برای یافتن شغل درس بخواند، همان بهتر که هیچ وقت درس نخواند. خیابان‌ها مملو از افراد بیکار و ولگرد است..
پنجشنبه، 3 ارديبهشت 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
از شبکه "العالم" سوء استفاده می‌کنم
به گزارش  راسخون به نقل از شیعه آنلاین، شیخ "سلیمان بن احمد دویش" که این بار مهمان شبکه تلویزیونی "دلیل" بود، در ادامه گفت: من همواره با شبکه ایرانی "العالم" تعارفات ظاهری می‌کنم و در ظاهر به آنان لبخند می‌زنم اما در حقیقت معتقدم که "رافضی" هستند از همین رو از آنان متنفرم. آنها حتی از دین اسلام هم خارج شده‌اند.
 
وی در ادامه افزود: من فقط دعوت آنان را می‌پذیرم تا از تریبون آنان برای نشر افکار و اندیشه‌های خودم استفاده کنم. من به آنان خدمت نمی‌کنم بلکه از آنان سوءاستفاده می‌کنم.
 
این چهره دینی وهابی که یکی از افراطی‌ترین چهره‌های عربستانی به شمار می‌رود یکی از سرشناس‌ترین وب‌لاگ نویسان عربستانی است که تاکنون دست نوشته‌های بسیار زیادی علیه شیعیان نگاشته است.
  
به گزارش راسخون به نقل از شیعه آنلاین ، "دویش"‌ در ادامه این گفتگو با هدف ثابت کردن افراطی بودن خود افزود: من اجازه نداده‌ام که دخترانم به مدرسه بروند. افرادی که مدرک فوق لیسانس دارند، در حال حاضر بیکارند، چه برسد به آنهایی که مدرک پایین تری دارند. اگر کسی برای یافتن شغل درس بخواند، همان بهتر که هیچ وقت درس نخواند. خیابان‌ها مملو از افراد بیکار و ولگرد است

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پیشنهادات شما هستیم :
news@rasekhoon.net


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما