انیمیشن تهرانی ها به نمایش در می آید

سریال انیمیشن «تهرانی‌ها» به کارگردانی میرتوحید رضوی و با طنز‌پردازی شهرام شکیبا در موسسه تصویر شهر تولید و آماده نمایش شد.
يکشنبه، 5 شهريور 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
انیمیشن تهرانی ها به نمایش در می آید

سریال انیمیشن «تهرانی‌ها» به کارگردانی میرتوحید رضوی و با طنز‌پردازی شهرام شکیبا در موسسه تصویر شهر تولید و آماده نمایش شد.
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «خانواده آقای تهرانی» یا «تهرانی‌ها» عنوان یک سریال طنز اجتماعی و فرهنگی است که در 13 قسمت در اپیزودهای کوتاه، زندگی خانواده‌های قشر متوسط ایرانی، آدم‌های ساده با باورهای معمولی را به تصویر می‌کشد.
این خانواده در تهران زندگی می‌کنند و داستان‌های آن‌ها اکثراً جنبه‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه ایران با قومیت‌های مختلف را بیان می‌کنند.
 طنزی که در این انیمیشن به کار رفته به طیف وسیعی از مسائل فرهنگی و اجتماعی که در تهران می‌گذرد اشاره خواهد داشت، مسائلی همچون شهری و شهروندی، سینما، تلویزیون، موسیقی، ادبیات و...
مجموعه «تهرانی‌ها» متشکل از کاراکترهای اصلی (خانواده آقای تهرانی) و کاراکترهای فرعی است و طیف وسیعی از گروه‌ها و مشاغل مختلف چون بازیگران، ورزشکاران، کارگران، معلمان، نویسندگان و... را شامل می‌شود.
سرپرستی نویسندگان را محسن میرزاخانی و سرپرستی گویندگان را محمدرضا علیمردانی به عهده داشته است.
دیگر عواملی که در «تهرانی‌ها» این گروه را همراهی می‌کنند عبارتند از کارگردان، طراحی کاراکتر‌ها، مدلسازی فضا و لی آوت سه بعدی: میرتوحید رضوی، کاراکتر ریگ: میرامید رضوی و حامد پورکرمان، طراحی فضا: مهدی موحد و احمد میر، استوری بورد: میرتوحید رضوی و مانی وطن‌دوست، آهنگسازی: بهنام صبوحی و پیمان ایزدی، مشاور آهنگسازی: رضا طاهری، صداگذاری، کامپوزیت و تدوین: میر امید رضوی، گروه انیمیت: لیلا شعبانی‌نژاد و ناصر نجفیان، نور‌پردازی: یاشار جعفر خانپور، دستیار سرپرست گویندگان: نازنین حقیری، صدابردار: حامد رضایی، میثم ریاحی، اموراداری و مالی: میرهاشم رضوی، روابط عمومی: سیده سمیه رضوی، تهیه کننده: موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری تهران/7432



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.