هفت سین فاطمی (سلام الله علیها) در 28 بقعه متبرکه همدان برپا می شود

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت : همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری سفره هفت سین فاطمی در28 بقعه شاخص استان همدان برپا می شود.
چهارشنبه، 28 اسفند 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هفت سین فاطمی (سلام الله علیها) در 28 بقعه متبرکه همدان برپا می شود

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت : همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری سفره هفت سین فاطمی در28 بقعه شاخص استان همدان برپا می شود.
 
به گزارش راسخون،‌ حجت الاسلام حسین قبادی با بیان اینکه همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری، سفره هفت سین فاطمی در 28 بقعه شاخص استان همدان مهیا می شود، اظهار داشت: با توجه به تقارن ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) با تعطیلات نوروز همزمان با برگزاری طرح آرامش بهاری سفره هفت سین فاطمی با وسایلی زیبا در بقاع متبرکه استان همدان برپا می شود.
 
وی با بیان اینکه حضرت زهرا(سلام الله علیها) در طول زندگی خویش همیشه انسان ها را به رهایی از دنیا و زهد و قناعت دعوت می کرد، ادامه داد: فاطمه زهرا(سلام الله علیها) زهد را در تمام جوانب زندگی خویش گسترش داد تا مبادا فقیران، اظهار ناراحتی کنند و کم صبر شوند.
 
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه یکی از آثار زهد و سخاوت، ساده زیستی و ساده پوشی و مبارزه با رفاه طلبی و تجمل گرایی است، ابراز داشت: فاطمه زهرا(سلام الله علیها) زهد را در تمام جوانب زندگی خویش گسترش داد تا مبادا فقیران، اظهار ناراحتی کنند و کم صبر شوند.
 
حجت الاسلام قبادی با بیان اینکه سفره هفت سین فاطمی برای نخستین بار برپا می شود، عنوان کرد: هفت خصوصیت حضرت زهرا(سلام الله علیها) یعنی سلیمه بودن، سیده النساء بودن، سرالله بودن، سر العظمه بودن، سعیده بودن، ساجده بودن و سماویه بودن با استفاده از ابزار و وسایلی زیبا برای مخاطبان به نمایش گذاشته می شود.
 
وی با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در 28 بقعه متبرکه استان همدان اجرا می شود، ادامه داد: علاوه بر سفره هفت سین فاطمی در بقاع شاخص استان همدان با همکاری هیئت امناء، مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی و روحانیون اعزامی از قم، خیمه های معرفت برپا می شود.
 
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در خیمه های معرفت خدمات قابل توجهی به مسافران و زائران امامزادگان واجب التعظیم داده خواهد شد، ابراز داشت: در طرح آرامش بهاری دو هزار و 450 کتابچه آرامش بهاری همراه با برگزاری مسابقه و جوایز ارزشمندی توزیع می شود.
 
حجت الاسلام حسین قبادی با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه استان همدان خدمات خود را با دایر کردن 14 نمایشگاه بهاری در کنار بقاع متبرکه شاخص کامل می کند، بیان کرد: در ایام نوروز دعای توسل در کنار بقاع شاخص استان قرائت می شود.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.